Vraag

kort jurkje

  • 3 July 2020
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

K heb een jurkje gekocht voor een bruiloft en ik vind m zo leuk maar hij is iets aan de korte kant helaas. Iemand tips waarmee een jurkje langer kan laten lijken? Liever geen panty eronder want tis midden in de zomer.


1 reactie

Hi Annoniemm,

 

kun je dat jurkje niet gewoon ruilen voor een grotere maat of heb je dan weer een ander probleem dat ie te wijd zit ofzo?

Of een jurkje is toch met van die bandjes over je schouders, kun je die niet doorknippen en er een stukje tussen zetten of laten zetten door iemand die er verstand van heeft? Misschien kan je moeder of oma dat wel  en anders zijn er wel kledingateliers ofzo waar je dat kan laten doen. 

Of als die bandjes doorknippen niet werk kun je misschien een randje stof aan de onderkant naaien ofzo?

 

Ja, ik draag zelf geen jurkjes, ben een gay jongen, dus ik probeer maar wat te bedenken voor je.

 

Is dat jurkje echt zo kort dat je je onderbroek ziet of vind je het gewoon zelf een beetje aan de korte kant?

Als je je onderbroek (bijna)  kunt zien, kun je dan niet nog een soort hoe noem je dat een soort gymbroekje aan doen of ziet dat er dan niet uit met dat jurkje. Ik zie dat wel eens bij het vrouwentennis, maar ik weet niet hoe je zo'n broekje noemt. Weet je wat ik bedoel?

 

Groetjes,

M&M's

Reageer