Skip to main content

Heyy mensjes, ik ben een meisje van 14 en ik heb me eigelijk altijd al een jongen gevoelt maar mijn ouders supporten mij niet en zelf vind ik het ook moeilijk. Ik heb besloten om een meisje te zijn en ik ga ook proberen me zo te kleden enzo maar ik wil mijn haar wel gewoon kort. Ik heb mijn haar nu ook wel kort alleen het is al weer 7 cm gegroeid dus ik wil het weer wat korter, al is dat op zich het probleem niet. Het probleem is dat ik het heel kort wil (ongeveer ietsjes langer dan een buzzcut) alleen dat mag dus absoluut niet van me ouders en ze worden er elke keer boos over als ik er over begin. Maar wat ik nu heb ziet er echt niet uit 

hebben jullie miss tips ofzo?? Ik wil het zo graag kort 😭

ROBI

Dat vind ik best gemeen van je ouders, je moet je kind gewoon zichzelf laten zijn.

Misschien kan je met iemand op school praten? Een vriend/vriendin, mentor of vertrouwenspersoon? En misschien kan je met de KT bellen/chatten, want je wil dus wel gewoon een jongen zijn.

Veel succes!

Liefs,

  1.  

Hoi @Robi12,

Ik vind het erg voor je dat je geen jongen mag zijn van je ouders, terwijl je vaak wilt. Je zou er over kunnen praten met iemand die je vertrouwt, of de kindertelefoon.

Groetjes, Monkeyboy08


doe het zelf. deed ik ook. ga door het leven als een jongen. mijn ouders waren geen fan, maar ik heb gewoon zelf mijn haar gedaan.  als het eenmaal gekipt is en  kunnen ze niets meer doen!


Reageer