Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 16 en heb nu denk ik zo’n 8 weken een knobbeltje tussen mijn grote en kleine schaamlip soort van. Het voelt als een klein balletje wat soort van langs mijn vinger heen beweegt als ik er aan probeer te voelen, het doet geen pijn en het is niet te zien aan de buiten kant.  Ik weet niet wat ik moet doen en of het kwaad kan, ik wil eigenlijk echt niet naar de huisarts. 

Hoi ik ben een meisje van 16 en heb nu denk ik zo’n 8 weken een knobbeltje tussen mijn grote en kleine schaamlip soort van. Het voelt als een klein balletje wat soort van langs mijn vinger heen beweegt als ik er aan probeer te voelen, het doet geen pijn en het is niet te zien aan de buiten kant.  Ik weet niet wat ik moet doen en of het kwaad kan, ik wil eigenlijk echt niet naar de huisarts. 

Is dat niet gewoon je clitoris? 

Nee dat weet ik zeker en dit knobbeltje zit soort van in mijn grote schaamlip en zat er eerst nog niet. Ook zit hij rechts wel en links niet, dus hij hoort er niet zitten. 

Als je het niet vertrouwd moet je echt naar de huisarts gaan! Je moet uitsluiten dat het iets ernstigs is. Ik ga er niet van uit dat het heel ernstig is, maar het zou natuurlijk wel maar zo kunnen. Het is goed om het even te laten checken bij de huisarts, ook al wil je dat liever niet. Succes en sterkte!

xxx Cody

Heyy

Als je het niet vertrouwd is het zoals Cody ook al aangeeft inderdaad een goed plan om naar de huisarts te gaan. Ik snap dat je dat liever niet wilt, maar de huisarts kijkt echt niet raar op van dit soort dingen en ziet dit vaak genoeg.

De huisarts kan je vertellen wat dit knobbeltje is en je kan denk ik beter het zekere voor het onzekere nemen:slight_smile:

Groetjes,

NaamNietBekend

Google is ook een optie 

Kan het geen talg kliertje zijn ???

Reageer