Vraag

knobbeltje in borst

  • 2 February 2024
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hoi allemaal

Hier even een vraag voor de mensen met borsten. 
Ik ontdekte gisteren een knobbeltje in mijn rechter borst het is een best groot knobbeltje en het voelt een beetje gek, heeft een van jullie ervaring hiermee?

alvast bedankt 🙏 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hii! 
 

Hmm ze zeggen altijd dat het verstandig is om dan langs de huisarts te gaan, en wellicht kan je het ook met je moeder bespreken. 
 

succes 

xoxo

Reputatie 7
Badge +17

Het kan van alles zijn. Daar kunnen wij je hier niet echt mee helpen. Ik zou wel meteen een afspraak maken bij de huisarts.

Reputatie 7
Badge +11

Dat is gewoon normaal hoor. Voelt het als een kleine steen? Dat hoort zo. Ik weet niet waarom, maar dat krijgt iedereen. Ik heb het ook. Als je wilt kan je je moeder vragen om erover te vertellen. Dat is tenminste hoe ik erachter ben gekomen.

 

Liefs,

        M.

Reputatie 4
Badge +1

@Natureflower dit is niet altijd normaal en kan zeer pijnlijk worden. Als dit gewoon is omdat je borsten aan het groeien zijn en redelijk zacht is en iedere dag anders voelt kan dit normaal zijn. Dit gaat na een tijdje weer weg. Blijft het nou zo hard voelen, dan zou ik overleggen met je huisarts/moeder. Geen zorgen het komt vaker voor. 

Nu denk je misschien waarom reageert een transjongen hier op, maar hey ik heb ook borsten hoor. Ook al ben ik er niet altijd blij mee. Ik hoop voor je dat het snel opgelost word .

Xxx TheSlothBoy 🦥🦥🦥

Reputatie 6

Het kan normaal zijn zoals @Natureflower al zei. Je zou het eerste kunnen aanzien van hoe het gaat en als je je echt zorgen maakt naar de huisarts kunnen gaan. Die heeft er meer verstand van dan dat wij dat hebben. Misschien kun je het ook eerst met je ma bespreken.

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Als het er nu nog steeds zit en je het kan bewegen en erop drukken dan zou ik snel naar de huisarts gaan! Dan kan het misschien wel kanker zijn namelijk!

Reageer