Vraag

kleurverschil door de zon

  • 13 August 2021
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoihihallo,

Ik heb een soortvan struggle. Ik ben dus op vakantie en het is hier echt top weer, volle zon en 36 grwden. Maaaar nu heb ik dus een probleempje. 

Ik word heel snel bruin. Mijn moeder is getint met donkere krullen, mijn vader was wit met blond haar. Nu heb ik dus soortvan mijn moeders huid en mijn vaders haar (alleen atm niet echt aangezien in kaal achtig ben). Dat is per definitie geen probleem, ik hou er wel van om blond te zijn met een caramel huidje😝 maaaarrr ik mag door de chemo niet te lang in de zon, ik moet daarom van mn moeder van die UV shirtjes dragen en hoedjes/petjes, ugh vreselijk maar oke.  Het is niet te doen om niet in de zon te komen, ik ben daarom dus echt al vet bruin geworden. Yaayy zou je denken, maar nee….   Door dat UV shirt zijn de helft van mn armen bruin en de helft wit omdat het 3 kwart mouw is. Ook is mn gezicht bruin maar bovenop mn hoofd niet. Het ziet er echt niet uit als ik gewone kleren aan heb.

Nu is mijn vraag dus een beetje: wat kan ik doen? Ik mag niet echt in de zon maar ik wil dat heftige kleurverschil ook niet.

 

Joeeeeee


4 reacties

Vervelend dat je niet in de zon kan en dus dit probleem hebt. Wellicht kan je een spray-tan/zelfbruiner halen om de witte plekken die ‘normaalgesproken’ wel bruin zouden zijn bij te werken? Dan heb je in ieder geval ‘normale’ tanlines ipv driekwart en een deel van je hoofd.

Reputatie 3
Badge +2

Irritant probleem, ik denk dat je misschien af en toe wel helemaal in de zo kan, zodat je nog een beetje getint word waardoor het minder opvalt. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Gr Felix

Reputatie 7
Badge +4

Hey @jaivy 

Ik draag vaak zelf ook een UV shirt, omdat ik m’n rug een keer zwaar heb verbrand en die nu heel gevoelig is. Dus ik heb vaak ook zo’n randje. Wat je kan doen is simpel weg de mouwen naar binnen vouwen zodat zeg maar alleen nog je schouder bedekt is. Geniet maar van het lekkere weer daar!

Veel plezier en succes!

Groetjes NV

Reputatie 2
Badge +1

Terug komen naar Nederland en dan hopen dat het zoals altijd slecht weer wordt en dan kan je gewoon lange mouwen dragen met een pet

Reageer