Skip to main content
Vraag

kleur schaamhaar

  • 7 July 2024
  • 9 reacties
  • 192 Bekeken

Hey iedereen

Welke kleur schaamhaar hebben jullie? 

Bij mij is het bruin als ik het zou laten staan. 

Heyy,

Mijn haar is eigenlijk overal donkerblond, maar ik haal alles weg want vind het niet mooi en fijn. Of nou ja ik haal mijn hoofdhaar natuurlijk niet weg maar de rest wel😅

Groetjess van ItsJustMe :)


Mijne is ook bruin en ik scheer het wel weg. Ik heb liever alles gladjes haha;)

@ItsJustMe, En je wenkies dan😉?

Liefs xxx Banaantje <33


@Banaantjeeee Haha ja vooruit m'n wenkbrauw laat ik idd ook wel staan!😉😂


Hey! Donkerblond is ook mijn kleur als de shaver  of de kruidvat mesjes er niet zouden zijn waarmee ik alles weg scheer 😊en ik heb ook dat ik alleen het haar op mn koppie z’n gang laat gaan (als compensatie voor de rest mag het doorgroeien ;p), lekker lang dus! En ik laat mn wenkys ook staan hoor haha xD    Liefs,Tover xxx


Donkerblond bij mij. Ik haal het niet helemaal weg maar knip het af en toe wel een beetje bij.

 


Hoi @Ikbenanoniem_mei2024 ,

 

mijne is beetje donkerblond en ik heb het één keertje bijgewerkt en eigenlijk wil ik misschien alles ook wel weg doen, want Mats en Kenji heeft dat ook en ik vind dat wel netjes.

De eerste keer dat ik het ‘bijwerkte’ ging niet echt super,

dus ik denk er nog over na.

Op zich lijkt het me wel nice als ik het voor de vakantie weg haal…

 

PS uh guys wat doen jullie met je wimpers 😂

 

ik ben eigenlijk zo goed als hairless behalve dan het haar op mijn hoofd, mijn wenkies en wimpers, oksels stelt ook niks voor en eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Volgens mij zit dat in een beetje in de familie, want papa heeft eigenlijk ook amper haar naast het haar op zijn hoofd….misschien is het erfelijk ofzo, idk

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hoi hoi, al mijn haar (hoofd, wenkbrauwen, kruis en oksels) is even donker bruin ☺️. Ik heb ook bijna geen beenharen. Die scheer ik dan wel als ze er zijn, net als alles behalve bovenop mijn hoofd.  Ik heb ook (nog) geen baardgroei. 

Groetjes liefs Tartan X 


Het mijne is tussen bruin en donkerblond.

Liefs @NoahLovesYou 


mijn schaamhaar is tussen donkerblond en bruin, vroeger was het lichter. Maar ik knip en scheer eraan, al staat er sws eig nog niet veel op. Mijn hoofdhaar was vroeger blond daarna donkerblond-achtig dus het verdonkert blijkbaar met groeien/ouderworden ?  

mss moet je een uitgebreid onderzoek doen ^^ of schaamhaarverzamelaar worden 

er is hier ook ergens een topic over de kleur van tepel / eikel / lippen enz 


Reageer