Skip to main content

kleren zitten nooit fijn, daarom altijd bloot

  • 5 July 2024
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

Heyy, ik ben vrij nieuw hier,  ik zoek meiden met hetzelfde “probleem”

ik ben dus vrij vroeg al in de puberteit gegaan, ben nu 15, maar ik heb dus vrij grote borsten en heupen voor mijn leeftijd, en dus zitten kleren altijd verschrikkelijk, daarom ben ik vrijwel altijd naakt op mijn kamer of trek ik altijd erg weinig aan omdat alles gewoon naar en vreselijk zit, (meestal, brede korte rokjes met niks eronder en een kleine top zonder bh en bovenkant)

Zijn er meiden met hetzelfde? En wat heb je meestal aan als je wat aan moet?

groetjesss 💕💕

Ik ben een jongen maar soms ben ik ook wel eens (bijna) naakt. Gewoon omdat ik kleren dan even niet meer lekker vind zitten

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ik ben ook een jongen en ik vind kleren dragen ook vreselijk. Als ik bv uit school kom en ik hoef nergens meer naartoe dan gaan bij mij ook gelijk al m’n kleren uit of het nu zomer of winter is. Nu in het weekend ben ik ook helemaal naakt. M’n broertje en ik lopen gewoon door het hele huis naakt en ook de tuin in


Ik ben ook een jongen en ik vind kleren dragen ook vreselijk. Als ik bv uit school kom en ik hoef nergens meer naartoe dan gaan bij mij ook gelijk al m’n kleren uit of het nu zomer of winter is. Nu in het weekend ben ik ook helemaal naakt. M’n broertje en ik lopen gewoon door het hele huis naakt en ook de tuin in

Dat lijkt me wel lekker, om zo door het hele huis naakt te lopen, helaas kan dat niet als mijn ouders thuis zijn, en ik ben enigs kind 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ik ben ook een jongen en ik vind kleren dragen ook vreselijk. Als ik bv uit school kom en ik hoef nergens meer naartoe dan gaan bij mij ook gelijk al m’n kleren uit of het nu zomer of winter is. Nu in het weekend ben ik ook helemaal naakt. M’n broertje en ik lopen gewoon door het hele huis naakt en ook de tuin in

Dat lijkt me wel lekker, om zo door het hele huis naakt te lopen, helaas kan dat niet als mijn ouders thuis zijn, en ik ben enigs kind 

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Anoniemxv is ook heel lekker, maar je bent toch wel eens alleen thuis? Wat doe je dan?


 

Dat lijkt me wel lekker, om zo door het hele huis naakt te lopen, helaas kan dat niet als mijn ouders thuis zijn, en ik ben enigs kind 

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Anoniemxv is ook heel lekker, maar je bent toch wel eens alleen thuis? Wat doe je dan?

Hou ik eigenlijk kleren aan. Misschien wel eens iets om te proberen 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hey, nou helemaal naakt doe ik dan niet, maar ik doe wel eens een boxer en dan badjas aan, of een veel te groot hemd met een wijde boxer. En ik heb een  soort tuniek die lekker los zit en dat is ook lekker vrij.  Vaak wel met sloffen of instappers. Doe ik altijd als ik ook echt even niks hoef te doen. Lekker. 

Liefs Tover xxx


Reageer