Vraag

kleine piemel

  • 13 March 2022
  • 7 reacties
  • 633 Bekeken

Badge

hoi ik ben een jong en bijna 13 mijn piemel is stijf 7 cm en ik weet wel dat dat een oké grootte is voor en 12 jarigen maar toch heb ik het ideeën dat de rest van mijn leeftijdsgroep veel groter is of kan dat liggen aan de grootten van de balzak


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Beste @Beeag Ik zie dat je een topic hebt aangemaakt waar al velen andere voor zijn misschien kan je daar een kijkje nemen in plaats van dat we onnodig veel topics over hetzelfde onderwerp aanmaken.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi boven in het start scherm staat een zoekbalk. daar kun je op trefwoorden zoeken en vind je mega veel antwoorden op je vraag.

Succes, grtz Julian

Badge

hoi ik ben een jong en bijna 13 mijn piemel is stijf 7 cm en ik weet wel dat dat een oké grootte is voor en 12 jarigen maar toch heb ik het ideeën dat de rest van mijn leeftijdsgroep veel groter is of kan dat liggen aan de grootten van de balzak

Hoi ik denk dat het een beetje klein is maar dat is dan zo zou ik zegen ik heb ook een vriend die ongeveer de zelfde groote heeft maar is juist blij dat niemand zijn stijfe penis kan zien. Mijn is 13 hard maar laat effe weten hoe hij nu is

Reputatie 7
Badge +7

 Mijn is 13 hard maar laat effe weten hoe hij nu is

Het is 4 dagen geleden geplaatst, denk je dat ie opeens magisch 10 cm gegroeid is?

Hoi

Geloof me heel veel heeft de zelfde topic gemaakt over Penis Lengte ,dus zoek even op de Forum Penis Lengte dan zie je vanzelf

Je bent wie je bent

Dus Penis Lengte boeit niemand geen enkel meisje of jongen . Innerlijk is veel belangrijker .daar gaat pas iedereen opletten

 

Daarom heb ik dit gekoperd van Wereld

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wetenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Badge

Hoeveel is hij nu? Ik ben bijna 13 en mijne is 7 stijf

Reputatie 7
Badge +5

Wat maakt de lengte of dikte uit je doet er niks aan geen zalfje/pilletje meer of minder aftrekken 

Reageer