kleine borsten help!


Reputatie 1
Badge

Hee ik zit met een probleempje ik ben 14 jaar en bijna 15 en ik zit in de 2e. Ik heb bijna geen borsten en mijn klasgenoten wel. Op Instagram krijg ik soms rare berichten van mensen dat ik een tantoe plank ben enzo. Dit kwetst mij heel erg en ze hebben ook nog eens gwn gelijk. Ik merk dat jongens ook niet meer zo veel van mij willen en ze vinden mij niet mooi. Ik ben 1.70 en weeg 40 kg ik ben ontzettend dun. ik vind dat helemaal niet leuk maar ik kan er echt niks aan doen. Mensen noemen mij altijd botje of plankje en ik vind het maar kak. Had ik ook maar een lichaam zoals mijn klasgenoten dat vinden mensen mij wel leuk. Had ik maar wat voller geweest dan werd ik niet altijd gezien als dat zielige kindje dat niks kan ik ben het echt zat maar ik kan er niks aan doen dat is nog wel het ergste! HELP!!!


13 reacties

Hey @anoniemmegirl . 

Het is bij iedereen anders maar de ene krijgt het later en de ander eerder.

Die berichten op insta kan je beter negeren,  want ja het is gewoon triest van hun. Ze hebben helemaal niet gelijk. Jij kan er niks aan doen.

Dat jongens niet meer zoveel van je willen hebben, moet je maar een beetje negeren denk ik, de meeste gaan praten met vrienden of gaan gamen denk ik.

Hoe weet je dat ze je niet mooi vinden?

Dat jij zo dun bent kan jij toch niks aan doen.

Je moet trots zijn met je lichaam.

Je kan veel meer dan je denkt, ook al weet je het nog niet.

Hopelijk helpt dit. 

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

dankje wel 

alleen heel vaak doen we in de klas doen durf of waarheid en dat stelt er wel eens iemand de vraag wie vindt het lelijkse van de klas en waarom en ik kreeg toen een antwoord keihard in mijn gezicht ik ben hier nogsteeds zo sad van.

-onnodige quote verwijderd-

@anoniemmegirl . 

Ik snap dat je daar sad over bent. 

Maar dat kun je beter maar negeren want je kunt er niks aan doen.

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

oke 

Reputatie 1
Badge

bedankt voor je advies

 

Reputatie 2
Badge

Heyy,

het komt veel voor dat je borsten pas echt groeien op je vijftiende of zestiende. En als ze niet veel groter meer worden zou ik zeggen love yourself!!

Maar als je toch heel graag iets wil, kun je ook focussen op je ass. Misschien squads doen ofzo 😂😂

Maar wees vooral blij met jezelf en als je echt last krijgt van die vervelende opmerkingen, praat er dan vooral over met iemand die je vertrouwt♡♡

Groetjes Daisy!

hoi lieverd,

Nadat je voor de eerste keer ongesteld bent geworden groeien je borsten nog zo een 2 tot 4 jaar, dus maak je geen zorgen. 

Groetjes

Hey. Ten eerste vind ik het eigenlijk onbegrijpelijk waarom mensen jou plank ofz noemen wees altojd tevreden en miss groeit het nog wel, je kan anders idd ook oefeningen doen kwa squads  voor je ass want ook veel jongens vinden dat aantrekkelijk maar houd van je eigen lichaam

Greetz Jongen104 

Reputatie 1
Badge

heel erg bedankt allemaal!

 

Badge

neem een borstvergroting

neem een borstvergroting

Dat lijkt me een beetje ver gaan op je 14e/15e.

Wat naar dat je daar zulke reacties op krijgt! Niet aan jezelf twijfelen, want je bent mooi zoals je altijd bent. Aan dit soort dingen doe je vrij weinig, dat is het vervelende. Gewoon doorzetten, wie weet wat de toekomst voor je brengt. Een paar van de leukste, populairste meiden uit mijn jaar (ik ben 17) hebben ook geen grote borsten, maar staan toch midden in de groep. Dat heeft geen invloed. De kinderachtige reacties houden vanzelf op, niets van aantrekken.

Badge

als ik met mijn vrienden aan het praten ben over meisjes komen wij tot de conclusie dat billen mooier/belangrijker zijn dan borsten.. maak je dus nergens druk om

Reageer