Vraag

Klein zijn

  • 9 May 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Hoi, ik ben 15 jaar en 1m55 en zit in klas 3. Iedereen doet altijd vervelend over m’n lengte, voor de rest is iedereen uit m’n klas  boven de 1m65. Ik snap niet waarom ik zo klein ben ik heb nooit een groeispurt gehad. Wat kan ik nog doen om iets groter te worden? Wil eigenlijk wel minstens 160. 

 

Groetjes, 

Nicky


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Vervelend dat je je er zo over voelt vanwege dat anderen weer zo nodig een mening moeten hebben.  Ik begrijp nooit zo waarom mensen zich bemoeien met hoe iemand is en er uit ziet, maar goed. Ik weet niet of je echt je lengte kunt beïnvloeden.  Misschien wel met kleding wat langer lijken. Als jij je daar zelfverzekerder door voelt kun je dat zeker doen! Google maar eens op “langer lijken met kleding”en je krijgt best veel hits!  En een leuke pet, muts, baret etc etc maakt iemand vaak ook al langer ;)  Ik vind 1,55 eig helemaal niet raar hoor ! Het zou mij niets uitmaken!

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +3

Hoi wat vervelend dat ze zo doen tegen je. Je kan inderdaad mischien bepaalde kleding dragen. En goed gezond eten. Veel groene groentes, daar zit mooi calcium in. Helaas ben je ook afhankelijk van je genen. Als je ouders ook niet zo lang zijn heb je kans dat jij ook niet zo lang word. Dat is nou eenmaal genetish en niks aan te doen. Maar wie weet krijg je over een jaartje gewoon nog die groeispeurt. 
 

groetjes

Reputatie 7
Badge +13

Als je je groeispurt nog niet heb gehad, gaat die vroeg of laat wel een keertje komen hoor. Maak je maar geen zorgen😉

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer