Skip to main content
Vraag

klein extra balletje in de balzak

• 16 januari 2025
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

JPanoniem
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik ben een jongen dat 14 jaar oud is.

Ik zat aan mijn ballen te voelen en ik voelde een klein extra balletje. Het lijkt alsof dat kleine balletje vast zit aan 1 van de 2 teelballen. Alsof er een soort van navelstreng tussen zit. Het balletje is ongeveer net zo groot als ongeveer een kwart-half van een normale knikker. Erg klein dus. Ik heb dit volgens mij al meer dan 3 jaar. Ik heb nergens last van, geen klachten dus. 

Wat kan ik hebben en wat moet ik doen? 

groetjes!

4 reacties

• Net nieuw
  • 4 reacties
  • 17 januari 2025

LAAT JE ZSM CHECKEN MISSCHIEN WEL KANKER:(((

MVG  CM Carwash

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2447 reacties
  • 17 januari 2025

Hey, ik denk dat dat 1 van je bijballen is. Net als 2 ballen hebben we ook 2 bijballen die je soms kunt voelen. Of ook 1 van de 2. Niks mis mee, heel normaal dus! ๐Ÿ™‚ Liefs Tover xxx

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Ik lees dat een derde bal pijn hoort te doen, dus het vreemd dat het dat niet doet. Ik weet er verder ook niks van.. 

Liefs

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 17 januari 2025

โ€‹@Cmcarwash kan het nooit zijn als hij het al 3 jaar heeft en geen klachten hebt ik denk wat โ€‹@Tover01 zegt ik ben zelf een meisje dus weinig verstand๐Ÿ˜…

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen