Vraag

kleding stijl

  • 8 January 2024
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Mijn moeder vindt allemaal kleding leuk, die nu niet in de mode zijn. Mijn stijl is veranderd dus ik vind die kleding ook niet zo leuk. Ik wil wel graag een beetje kleding hebben die in de mode is, omdat er kinderen op school zitten die je uitlachen of lelijk doen of zelfs pesten. Wat moet ik doen?? Hebben jullie ook tips in welke winkels ik mijn kleding kan kopen??


2 reacties

Reputatie 3
Badge

heyy,

Ten eerste, je moet dragen wat je zelf wilt. Wees jezelf en laat je niet veranderen door je moeder en mensen op school. Maar ik snap dat je het leuk vind om met de mode mee te gaan en wat in de mode is vind ik ook altijd heel leuk.

Ik heb wel een paar winkels waar ze veel kleding verkopen die in de mode is:

Bershka

Zara

Stradivarius

H&M

New Yorker

The sting 

En kleine boetiekjes zijn ook heel leuk!

Sieraden maken je outfit nog leuker, dus zeker een tip!

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

xoxo

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Je hebt al een eigen stijl lees ik. Je kunt dan misschien eens op internet neuzen wat voor kleding jij zoekt en welke winkels of webshops die verkopen. Check wel of het een vertrouwde webshop is. Of check fysieke winkels, eig veel leuker! En dan kijk je op Maps waar in jouw buurt die winkels zitten. En ook leuk is, gewoon in een (groter) dorp of in een stad in de buurt eens winkels in lopen en kijken wat je mooi vind en of het betaalbaar voor je is. Ook helemaal prima is de kringloopwinkel, daar is kleding lekker goedkoop, schoon en netjes. Kan ook heel goed! 

Liefs, Tover xxx

Reageer