Skip to main content

Hoi allemaal, ik ben Sander(niet mijn echte naam) en ik ben een femboy. Ik ben nu 4 maanden een femboy maar ik heb een probleem. Ik woon nog thuis en ik kan dus niet de kelding kopen die ik leuk vind omdat mijn ouders kunnen zien wat ik koop en dat absoluut niet mogen weten. Voor de rest heb ik geen contant geld en heb ik ook geen manier om dat te krijgen. En dus kan ik geen kleding of speeltjes kopen..  Ik heb daarom alleen een op de camping gevonden slipje (dat veel te groot is) en een bij de containers gevonden bh….

Dus weet iemand een plek ofzo waar je gratis vrouwen/meisjeskleren kan krijgen?

Of iets waarmee ik contant geld kan verdienen?

Hi! Op facebook is er vaak in je buurt een weggeefhoek te vinden. Of misschien is er zelfs een heuse echte weggeefwinkel in de buurt in je stad. Ik denk dat kringloopwinkels ook wel gratis willen geven.  Ik weet niet of je kunt en durft maar als je muziek kunt maken op straat levert dat vaak best geld op. Of bied aan auto te wassen of kleine klusjes te doen. En ik hoop dat er hier meer tips komen! Succes! 

Sjammetje xxxx


Je kunt dingen maken en verkopen bijvoorbeeld shirts als je transverpaper opzoekt kom je al een heel eind 

Ik doe dat ik maak ook femboy shirts voor mijzelf

Zo kun je aan kleding kome en je kunt zeggen dat je coole kleding wil maken maar i realiteit maak je ze OOK

Voor jezelf ik hoop dat dit werkte❤️123gvbvg ik ben zelf nu ook al 3 tot 4 maanden femboy en ik woon ook nog niet alleen dus mijn ouders mogen het ook niet weten. 

Stay supmitteble

and breatheble 


Je kan anoniem betalen op Amazon.nl met een Amazon gift card zonder bankgegevens of bankpas gegevens in te vullen en dan vervolgens ophalen bij Primera ofzo Of albherteijn zoiets maar op Amazon kan je overal femboy kleren kopen of dingen ik deed mijn femboy kleren kopen op deze manier en mijn ouders komen er nooit achter hoop ik!


Reageer