Vraag

Klaarkomen

  • 28 January 2021
  • 21 reacties
  • 287 Bekeken

Badge

Hey,

 

Ik ben een jongen van 13 jaar maar het lukt me niet om klaartekomen ligt dit aan mij of niet ik maak me hier zorgen over? Heeft iemand tips?

 

Groetjes QuintenVhl


21 reacties

Heyy
Het kan zijn dat je lichaam nog geen sperma aanmaakt, bij sommigen is dat later dan bij anderen. Heb je wel al ooit een natte droom gehad? Ik denk, als dat het geval niet is dat je gewoon nog geen sperma aanmaakt. Toch, als je je echt zorgen maakt kun je langsgaan bij je huisarts, je kunt sws langsgaan als je je dan beter op je gemak voelt, maar vgm hoef je je geen zorgen te maken.

Badge

Hey Kaas123

Tussen welke leeftijd kan je sperma krijgen en ik heb zelf ook nog geen natte droom gehad

 

Hoe  bedoel je dat het niet lukt om klaar te komen? Dat er geen sperma uit je penis komt of dat het niet voelt alsof je klaarkomt? Of allebei kan natuurlijk ook.

Volgens mij komt het nog wel en ben je er gewoon niet zo vroeg mee. Wanneer het wel lukt is het echt lekker. Maar als je niet kan wachten zou ik vooral lekker veel aftrekken dat je lichaam er een soort van aan went en dan denkt o het wordt nu wel eens tijd dat deze jongen klaar kan komen. Haha, gewoon lekker bezig gaan zou ik zeggen.

Badge

Hey,

Is het perse nodig om te gaan aftrekken voor de eerste keer om sperma tekrijgen of is dat niet perse nodig

Hey,

Ik denk wel dat je eerste keer klaarkomen is wanneer je je aan het aftrekken bent, niet gewoon random of zo. Misschien een natte droom maar het lijkt me waarschijnlijker dat het na het aftrekken is ja.

Wat is er dan? Trek je liever niet af of... 

Je kan alles vertellen

Badge

Hey,

Ik trek niet heel vaak af nee want bij mij komt er vocht uit en ben bang dat dat iets slechts is

Ey,

Komt er vocht uit tijdens het aftrekken, of erna?

Als er tijdens het aftrekken een soort van wit-doorzichtig vocht uit komt is dat waarschijnlijk voorvocht, dat komt uit je lul zodat die wat gladder wordt waardoor je makkelijker kan aftrekken. Dat is niets slecht hoor.

Als zoiets na het aftrekken uit je lul druipt is het waarschijnlijk gewone sperma, krijg je daarbij ook een lekker gevoel? Want dan kom je klaar en je vraag was hoe je klaarkomt toch, nou zo dus haha?

Laat het me weten

Badge

Hey,

Tijdens het aftrekken komt er vocht uit en het is inderdaad doorzichtig 

Ik denk dat dat voorvocht is zoals ik al zei.

Maar je komt dus nog niet klaar? Dat je dus een hoogtepunt bereikt wat heel lekker voelt. En dat je daarna stopt?

Badge



Als ik dat hoogtepunt bereikt heb ga ik zeker wel door, Alleen er komt nog geen sperma, Maar toestraks had ik wel 1 wit puntje idk of dat  het gelijk is maar voor de rest is het nog niet

Oo oke, dan zal dat waarschijnlijk nog wel komen dat het er echt uit spuit/druipt, dus daar zou ik me geen zorgen over maken, bij mijn eerste keer kwam er ook maar een heel klein beetje uit dus dat is normaal denk ik.

Misschien kan je het nu een keer weer proberen en kijken wat er gebeurt?

Als je er dan iets over wil weten? Vraag het me!

Badge

 

Komt goed ik zal je t laten weten wanneer was jou 1e keer toen je klaar kwam

Rond mijn 10e denk ik, ik weet het niet meer precies, maar ik was overal vroeg bij hahah.

Veel plezier met proberen! 

Badge

Hey,

Er kwam weer vocht uit

Hey!

Oke. Dat is een goed ding denk ik. Echt sperma zal nog wel komen, maak je maar niet druk

Verder nog vragen? 

Of wil je iets van mij weten om te vergelijken of gewoon wat info opdoen over anderen?

Badge

Hey,

Heb jij nog tips voor het aftrekken?

Ik vind aftrekken met glijmiddel heel lekker en dan neukbewegingen maken, en als je niet bent besneden, niet je voorhuid steeds heen en weer bewegen, maar gewoon je glijdende hand over je heen bewegen.

Heel lekker dus zeker een keer uitproberen

Badge +1

Hey QuintenVhl,

Het is heel normaal als je jong bent en nog niet kan klaarkomen. Iedereen groeit en ontwikkelt zich op hun eigen manier.  Ik denk dat je er echt geen zorgen over moet maken.

Als je later oud bent en het gebeurt nog steeds niet, is het misschien wel handig om naar een dokter te gaan, maar nu hoeft dat zeker nog niet. 

Hopelijk had je hier iets aan.

Groeten,

Venus

Badge

 

Ik ga dan binnenkort even glijmiddel kopen thanks voor de tip en marmar thanks voor het zeggen

Misschien als je het zo probeert met glijdmiddel is het veel lekkerder dan normaal en kom je dan klaar?

Het proberen waard

Badge

Hey,

Als glijmiddel ook niet werkt ligt t dan omdat ik gwn jong ben of omdat ik teweinig aftrek?

Reageer