kiezen getrokken

  • 26 April 2022
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

Net zijn er twee kiezen uitgetrokken, want dat moest van de ortho om  de tanden recht te zetten. Het deed geen pijn. Eerst smeerde de tandarts een verdovend zalfje op het tandvlees, zodat de prikjes minder pijn deden . Daarna telde ze tot tien en vroeg of mijn wang raar aanvoelde. Het tintelde een beetje. Vervolgens begon ze met het verdoven van het tandvlees met een injectie met een verdovend middeltje. Dat deed geen pijn hoor. Dat smaakte heel vies. Toen wachtte ze weer even en daarna begon ze met het snijden van het tandvlees om de kies los te trekken. Daar voel je niks van. Daarna zette ze een beetje druk op de kies. Dat was best wel naar maar deed niet echt pijn. En als laatste trok ze de kies eruit. Deed geen pijn. Bij een vriendin van mijn moeder sneed ze de kies door midden. Ligt eraan welke tandarts je hebt denk ik. Als laatste stopte ze een gaasje in het gat om het bloeden te stoppen. Nu zit ik met zakdoekjes op de bank want het bloed nogal.

Maar als je ooit een kies eruit moet laten trekken. Je hoeft niet bang te zijn. Het is eng in het begin maar door de verdoving doet het geen pijn. 
 

xx Eenmeisje004 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik hoop dat dit topic geen blog is. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Eenmeisje004 ,

je hebt het goed en duidelijk uitgelegd, dankjewel daarvoor.

Toch hoop ik dat ik mijn kiezen niet hoef te laten trekken, maar dat weet je nooit van tevoren. Ik heb nog geen gaatjes gehad en ga elk half jaar naar de tandarts en ben ook niet bang voor de tandarts.

 

Bloedt het nog steeds, want misschien is het dan niet goed gehecht. Je kunt de tandarts altijd bellen om het te vragen of heeft ie gezegd dat het normaal is?

Moet je ook terug voor controle?

Kun/mag je nu vanavond wel eten of iets drinken?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Eenmeisje004 . Fijn om te horen. Een geruststellende topic :)  ik ben er nu iig niet bang voor. De verdoving vind ik idd altijd meevallen.  Goed beschreven, dankjewel ! 

Groetjes liefs Julian X

Badge

ik moest er 6 uit 

ook voor de orto…. @Eenmeisje004 

Reageer