Vraag

kheb echt hulp nodig

  • 5 April 2021
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 3 reacties

Help!!
Kwn wrm ma elke keer wnr k lol heb en iets beetje te grappig vind moe k direct na wc k kan da nooit inhouden zelfs voor da k recht sta of bij de wc ben k plas gwn direct in me broek gwn op da plaats zelf  en da gebeurd heel vaak de laatste tijd bij mij k moe ook altijd om de kleinste dingen super hard lachen en als k lach jah te laat vo mij dat gebeurt ook wnr ik buiten ben met me vrienden en iets grappigs gebeurd en ik lach plas ik in me broek omda ik da ni kan inhouden das al 5 keer gebeurd ofzo ma ze ebbe da nooit gezien omda ik da verberg of meestal iets oversized aan heb en daarom da gwn niet zien ik heb echt hulp nodig om da te stoppen is er een manier da ik da kan stoppen ik wil ni da ik elke keer wnr ik lach ik me broek plast en stel da me vrienden da zien dan ga k me kapot schamen...


1 reactie

Dit is precies wat ik ook heb…

Alleen bij mij is het wel anders, bij mij gebeurt dit namelijk bijna elke keer als ik moet lachen…

Ik zal kijken of je genoeg drinkt. Als dit niet zo is kun je meer drinken om je blaas meer te ontspannen. (Als dit niet lukt zijn er ook pilletjes voor)

Je kunt ook als je lacht en je merkt dat het niet goed gaat je adem inhouden en tot 10 tellen. (Bij sommige mensen werkt het ook zonder het adem inhouden) zodat je stopt met lachen.

Als dit zo door blijft gaan zal ik naar het ziekenhuis. Daar zijn veel mensen die je goed kunnen helpen.

Ik ben 12 en ga denk ik al 4/5 jaar voor ongeveer hetzelfde probleem naar het ziekenhuis.

Suc7!

 

Reageer