Keelpijn

  • 21 June 2018
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.
Ik heb een vraag over iets waar ik al een tijd kast van heb. Keelpijn. Ik heb al een half jaar ongeveer 4 keer per week keelpijn. De ene keer de hele dag de andere keer een aantal uur. Ik heb het vooral boven in mijn keel maar de rest ook. Volgens mijmn moeder slik ik heel vaak. En het voelt alsof ik veel slijm in mijn keel heb. Ik heb op internet gezocht en daar stond dat het keelkanker zou kunnen zijn. Weet iemand hier meer van?

3 reacties

Ik bennaar de huisarts geweest en die heeft gekeken en zei dat hij niet ziet dat het rood is ofzo en dat mijn amandelen zeker niet te groot zijn maar wel een beetje gezwollen. Maar dat dat totaal geen probleem is. Hij zag dus niks verder. Hij zei dat als ik het erg vervelend vind naar de kno arts moet gaan,. Mijn moeder heeft met hem afgesproken dat ik over 8 weken ga kijk een of het minder is en anders daarheen. Ik vind dat vecht belachelijk want heb het al een half jaar en de dokter zeiook dat het meestal na 2/3 maanden (uiterlijk) meestal over is. Dus dit is E vpcht veel te lang. Heeft iemand dit ook of iets wat er op lijkt?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Op zich is het niet gek om het even aan te kijken, maar als jij er al een half jaar last van hebt heeft het weinig zin nog 2 maanden extra te wachten. Je zegt namelijk nu zelf dat je het belachelijk vindt, maar waarom zei je dat niet tegen hem? Dan had hij gelijk een verwijsbrief geschreven. Als je het wel bij je moeder durft aan te geven, doe dit dan. Die zal dan de huisartspraktijk bellen waarvan je waarschijnlijk een doorverwijzing krijgt naar het ziekenhuis. Ik heb het zelf niet en ook niet iets soortgelijks, maar het kan geen kwaad het even te laten checken.
Hoi!

Als je je zorgen maakt, uit je die zorgen best naar je dokter toe. Die kan je eventueel sneller doorverwijzen.

Het internet is geen dokter. Welke verhalen komen op internet? Vooral de heftigste. Deze zijn niet per se relevant voor jouw situatie. Laat het internet je geen zorgen inpraten.

Groetjes
x

Reageer