Kanker? Tumor?

  • 8 January 2018
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii iedereen ik heb het gevoel dat ik mischien kanker heb of een tumor want ik heb symptomen van kanker en ik heb ook sympthonen van hersen tumor ik ben niet naar de dokter geweest maar ik had wat klachten dus toen ging ik het opzoeken en toen bleek het dus dat ik symptonen heb van kanker en hersen tumor wat moet ik doen?

5 reacties

raadpleeg je huisarts, als hij het zorgelijk vind stuurt hij je door naar het ziekenhuis
en niet alles op internet is waar, onthoud dat goed. als je echt alle symptomen van allemaal ziektes enzo gaat opzoeken gaan jou hersenen automatisch een link leggen met jouw eigen lichaam en lijkt het dat je veel van die opgezochte ziektes hebt
Hoi!

Rustig. Een paar symptomen hoeven niet meteen te betekenen dat je kanker hebt.

Je bent je symptomen gaan opzoeken. Dat moet je nooit doen 😃 Ik heb ook eens symptomen opgezocht, en daaruit bleek dat ik al een jaar dood had moeten zijn. Klopte niets van.
Voor dit soort dingen heb je een huisdokter. Die heeft gestudeerd voor dit vak een weet waar hij/zij mee bezig is. Ik weet niet welke klachten je precies hebt, en als je geen kanker hebt (wat ik verwacht), kan de dokter je helpen met het doen verdwijnen van die klachten.

Ik geloof dat je die klachten voelt, maar om er meteen zeker van te zijn dat je kanker hebt, dat lijkt me nogal sterk.

Je maakt best een afspraak bij de dokter. Die kan je verder helpen.

Ik hoop dat je snel van de klachten af bent :)

Groetjes
x
Nouja, tenzij je onder een zonnebank slaapt of de afgelopen 10 jaar in het ISS doorbracht, is een hersentumor onwaarschijnlijk.

Wat zijn jouw klachten überhaupt?
Nooit op google kijken. Die heeft geen diploma. Ik ben een hypochonder o.a vanwege google

Reageer