kan niet slapen door pijn van kanker

  • 3 February 2021
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Badge

Heyhoi!

Dus ik verveel me en ik kan niet slapen dus dacht: “ik ga wat schrijven wat ik in mijn hoofd heb.”

Ik kan niet slapen omdat ik vet veel pijn heb. Komt door die kanker.  Is echt vervelend omdat ik daardoor gister ook niet kon slapen. Ik viel toen ook pas half 4 in slaap ofzo. Ik heb wel pijnstillers (tramadol) maar het werkt niet echt. Ik ben echt heel moe wel, maarja kan gewoon echt niet slapen. Dus tips om in slaap te vallen als je pijn hebt zijn altijd welkom!🤪  

Het is ondertussen ook al weer 01:11 pfff... 

nouja fijne nacht guyssss💞

 

joeee🪱


3 reacties

Ahww als eerste: heel veel sterkte. K wens je echt t beste toe. En slaaptips: wat ik fijn vind is om mij in t beelden dat ik in een rustige omgeving ben. Je mag zelf weten wat dat is. Denk aan: op het strand, in de bergen, in een mooi landchap. Je moet dat 1 voor 1 al je lichaamsdelen helemaal ontspannen. Dus eerst je voet een paar seconden ontspannen, dan je benen. En ga zo door tot je hoofd. Ik wordt daar zelf rustig van. Ik hoop dat je er wat mee kan. Xx

Hoi, heel veel sterkte! 

Je kan voor het slapen een boek lezen, dat doe ik altijd en na even lezen word ik moe. Als ik dan niet in slaap kom probeer ik aan leuke dingen te denken en niet aan het feit dat ik heel graag nu wil slapen, want dan ga ik juist niet slapen. 

Je lichaamsdelen één voor één ontspannen is inderdaad ook een hele goede tip. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes en sterkte! Groetjes!

Hoii,

Wat naar! Heel erg veel sterkte je gaat deze strijd tussen jou en kanker winnen!💪 ik duim voor je!

Maar goed even terug naar het niet kunnen slapen:

Ik kan niet echt een goede tip geven sorry.. maar het helpt wel door te denken aan iets wat je leuk vind en proberen je lijf niet aan te spannen.

Waarschijnlijk heb je hier niet veel aan maar misschien heb je er wel een beetje aan dusja:)

Gr. Annoniem_meisje 

Reageer