Vraag

Kan je schaamhaar knippen met een schaar?

  • 1 September 2021
  • 4 reacties
  • 2644 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Is het mogelijk om je schaamhaar te knippen in plaats van te scheren?

 


4 reacties

Ja.
Misschien iets spannender en je zult niet hetzelfde resultaat krijgen, maar het kan.

Je kunt het altijd knippen en dan scheren als je scheermesje moeite heeft met langere haren.
Verzin maar iets leuks.
Scheren en dan pas knipper heeft in ieder geval weinig zin.

Het is zeker mogelijk, maar praktisch is anders - althans, dat lijkt mij. De een vindt knippen fijner, de ander scheren/trimmen/groomen.

Een groomer kan best handig zijn als je het niet helemaal kaal wil hebben, maar wel bijgewerkt. Met een opzetstukje kan er vrijwel niks misgaan; iets dat bij scheren wel anders is.

Wat je fijn vindt, is aan jou. Dat kan je alleen uitvinden door het eens (voorzichtig! ) uit te proberen. Succes!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anoniem200678,

Ik hou niet zo van scheren. Ik knip eigenlijk altijd. Maar als je het weg of heel kort wil hebben dan gaat knippen niet. Zoals hierboven was beschreven kan je het gewoon uitproberen en als het niet bevalt alsnog scheren of trimmen.

Groetjes NV

Reputatie 2
Badge +2

Hoi

Ja het kan, maar ik weet niet of je dan krijgt wat je verwacht. Je kan het gewoon uitproberen en dan zien wat je krijgt maar je kan het niet heel kort knippen ofzo dus je zult het waarschijnlijk nog wel zien (als je een bikini draagt etc. ) 

Reageer