Beantwoord

Kan je ongesteldheid gestoord raken als je masturbeert?

  • 26 October 2019
  • 2 reacties
  • 395 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik mastrubeerd echt 1 x per dag .Voor al ongv. 2 jaar.Maar bij mijn geloof gaan ze soort van vieren ofzo als je ongesteld bent geraakt.(Ze zeggen dat je nadat je ongesteld bent Een grootte meisje bent)🤷‍♀️😂🤭

Dat gebeurt meestal op je 11de op 12de.Maar ik ben 13.Al mijn vriendinnen van mijn geloof zijn al Ongesteld maar ik ni.Ze zijn zelfs en jaar jonger dan mij.Ik weet dat het bij iedereen anders is.Maar Voor mijn geloof vinden veel mensen het raar om het soort van te vieren na dat je 13 ofzo bent.En mijn ouders dachten eigenlijk al op men 11de het zou kunnen gebeuren omdat je het eigenlijk soort van aan je uiterlijk kon zien.(Srry als je niet echt snapt wat ik bedoel met de laatste zin)Maar ik ben nu 13...Maar als het later is ,Maakt niEt veel uit.Maar ik wou gwn weten of het door mastrubatie zou kunnen zijn.🤷‍♀️🥴

Alvast bedankt 

Ty voor het lezen 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 October 2019, 09:55

Bekijk origineel

2 reacties

Hey Moonx

 

Naar mijn vermoeden kan de eerste keer ongesteld worden er voor jou op elk moment aankomen. Masturbatie zou hier geen invloed op mogen hebben. Het lijkt me simpelweg toevallig dat jij op een wat latere leeftijd ongesteld zou worden dan familieleden en vrienden. Daarbij ben je vast niet de enige die op d’r dertiende nog niet ongesteld is geweest. 

 

Weet je wanneer je moeder voor het eerst ongesteld werd? De kans is groot dat haar lichaam zich op een gelijkmatig ritme ontwikkelde zoals jouw lichaam dat nu doet. In ieder geval heb je nog een feestje te goed, voor wanneer je ongesteld wordt :slight_smile:

 

Groetjes

Kenshin

heyy 

 

vraag eens aan je moeder op welke leeftijd zij ongesteld werd meest van de keren puberen de kinderen op de zelfde leeftijd als hun ouders (bij dochter zal het bij de moeder zijn en bij zonen zal het bij de vader zijn) 

 

suc6

Reageer