Vraag

kan je in bad als je ongesteld bent zonder tampon

  • 12 January 2020
  • 2 reacties
  • 3633 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben net ongesteld dus vind het nog wat vroeg voor tampons . Ik hou wel van in bad gn en ik zwem ook 5 keer per week als hobby (ongeveer samen 6u ) . Ik vraag me af als ik nog in bad kan gn en als ik dan nooit meer kan zwemmen als ik ongesteld ben . Hopelijk geven jullie mij tips . Ik ben ook bang dat mijn medeleerlingen het zullen zien . Er is dan ook nog maar 1 iemand anders dan mij ongesteld. Gr 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hi! 

ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik een jongen ben maar je baarmoeder is aan het trillen om bloed en slijm uit je vagina te krijgen, dus als dit in bad gebeurt… jaa dat lijkt me niet zo fijn (of je moet een vampier zijn) dus ik zou hem er lekker in laten, wat je wel kan doen zonder is onder de douche.

 

nogmaals ik heb er geen ervaring mee dus dont blame me when i am wrong

Hoi

 

Een warm bad kan ongemakken die je tijdens je menstruatie weleens ondervindt, verlichten. Sommigen vinden wegens het bloedverlies een bad echter niet fijn. Het is weliswaar prima om te baden als je ongesteld bent, als je je hier zelf goed bij voelt. Desnoods neem je na het baden nog even een douche. 

 

Zwemmen zou ik enkel aanraden wanneer je het gebruik van een tampon of menstruatiecup onder de knie hebt. Zou je het ongesteld zijn met dat ene zwemclubgenootje kunnen bespreken? Wie weet heeft deze wel tips voor je. 

 

Gr. Kenshin

Reageer