Skip to main content

Hey ik ben een jongen van 15 en ben 2.01m dat is echt veel te lang en ben en word er ook erg onzeker over meiden houden van een langere jongen maar ben ik te lang?

Heyy

Je bent inderdaad wel wat aan de lange kant voor je leeftijd.

Het is natuurlijk zo dat ieder kind op een ander tempo groeit en iedereen bereikt nou eenmaal een ander lengte. De een wordt langer en de ander wordt wat minder lang en onthoud goed dat jij echt mooi bent zoals je bent!

Als je je er erg onzeker over voelt of als je het erg vervelend vind dat je langer bent is het misschien een goed idee om even met je ouders in gesprek te gaan hierover en/of even langs de huisarts te gaan zodat die je hier mee kan helpen.

Een gesprekje met je ouders en een bezoekje aan de huisarts kan trouwens nooit kwaad:slight_smile:

En of je lengte te lang is voor een meisje kan ik niet zeggen, maar ik denk dat dat wel wat mee valt hoor:wink:

Groetjes,

NaamNietBekend

Haii

Ik denk niet dat je te lang bent hoor. Mijn vader is 2.06m en mijn moeder 1,63m, dat is best een verschil. Ze vinden het eigg allebij niet erg. Mij lijkt het ook wel leuk als een jongen groter is. Ik jou je er iniedergeval niet te veel zorgen over maken.

groetjes,

Flower Power

Hey! 

Je kan als het echt problemen op zou leveren een operatie aan je rug ondergaan zodat je niet verder groeit. Voor sommige mensen helpt dit omdat ze anders lichamelijke klachten krijgen door hun lengte. Ik zeg niet dat je dit moet doen maar mocht je er echt last van krijgen dan kan je het er eens met je ouders en arts over hebben.

Groetjes Lucas 

Reageer