Skip to main content

Bij ons in de klas hebben de meiden wel parfum, maar de jongens niet. Kunnen jongens wel parfum op? Of vinden ze dat gay, of halen ze gwn hun neus op?

Hoi @Andersom,

Als jij het wilt dan kan je het toch doen, is niks raars mee!

Groetjes, Monkeyboy08

Oké dankjewel @Monkeyboy08 !

Jongens met parfum vind ik heel cool & stoer, vooral doen!

Dat is zeker niet gay! Gewoon doen als je het leuk vind! 😀

Nee hoor, ik ben 14 en gebruik het zelf ook, ben 1 van de enige jongens in de klas maar worden er steeds meer.

Bij de action heb je genoeg (goedkope) parfums, kies er eentje waar je je prettig bij voelt.

Hey!

Is totaal niet raar. Ik ken volwassenen mannen die ik ken die dat ook doen dus niks geks aan. 

Groetjes!!!

Hoi, zeker kan dat. Ik ken wel meer jongens die dat gebruiken. Doe ik ook gewoon. Bijvoorbeeld in mijn geval (zonder een merk te noemen) cool water of sauvage. Kan prima en ik vind het lekker. Wat een ander vind mag ie houden, toch? 😉 probeer gewoon eens bij een winkel wat staaltjes. Zit altijd wel wat voor je bij! 

Groetjes liefs Tartan X 

Ik zeg dat je het gewoon moet doen. Want je ruikt dan niet naar lichaams zweet en stank (dat doen de andere jongens wel en het is echt goor) en je bent dan gewoon wat unieker dan de rest. En goed ruiken straalt ook zelfvertrouwen uit.

Ik vind parfum gewoon parfum.  Het maakt niemand "gay". Anders zouden alle meiden toch geen vriendjes meer hebben? En van de gesprekken die ik elke dag moet aanhoren is dat degelijk wel het geval.

Reageer