Vraag

kan ik zwanger zijn?

  • 16 April 2024
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Heyy,

ik ben de laatste tijd een beetje bang dat ik zwanger ben, ik heb vorige week een paar keer met mijn vriend seks gehad, met condoom. Ik neem de pil niet want ik durf die niet te vragen aan mijn ouders. Maar dus ik heb al altijd een super onregelmatige menstruatiecyclus gehad. Maar meestal is de “flo-app” wel juist. Maar ik moest dus al 3 dagen geleden mijn regels hebben maar heb deze nog steeds niet. Wat moet ik doen? Ben ik zwanger? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Loll!

Wij kunnen helaas ook niet weten of je zwanger bent. Als je zekerheid wilt hebben kan je het best een zwangerschapstest kopen bij de drogist. Die kan je meer duidelijkheid geven!

Groetjesss van ItsJustMe!

Reputatie 7
Badge +17

Of je zwanger bent weten wij niet, maar ja, het kan wel. Het beste kun je een zwangerschapstest doen. En ik zou het toch eens met je ouders over de pil hebben. Daar hoef je je echt niet voor te schamen. Je steeds druk maken over of je zwanger bent of niet lijkt me ook niet echt fijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi,  had hij het condoom van begin af aan om zijn penis en heb je gekeken of zijn sperma netjes in de top van het condoom zat nadat hij klaar kwam ? Dan is er niets aan de hand. Maar zoals @ItsJustMe  terecht zegt, zeker weten doe je het pas na een test. Het zal vast niet zo zijn maar als je er echt van overtuigd wilt zijn dan moet je even naar een kruidvat, Etos of trekpleister e.d. succes! 

Knuf Maiskolfje 

P.S. wel heel verstandig van jullie om een condoom te gebruiken! Goed zo 👍

Reageer