Hoi, ik heb laatst met een borstel gemasturbeerd (Uiteraard achteraf schoongemaakt), echter weet ik nirt of mijn moeder dat misschien ook doet, ik vraag me daarom af of ik zwanger kan zijn. Ik ben ook al 2X niet ongesteld geworden.
Gr.
Hoi, ik heb laatst met een borstel gemasturbeerd (Uiteraard achteraf schoongemaakt), echter weet ik nirt of mijn moeder dat misschien ook doet, ik vraag me daarom af of ik zwanger kan zijn. Ik ben ook al 2X niet ongesteld geworden.
Gr.
Ik weet niet of dit een grap is maar laat ik even serieus reageren, je kan niet zwanger worden door met een speeltje te masturberen. Je hebt ook een man nodig om zwanger te worden. Dus je moeder kan je niet zwanger maken. Ik zou op het internet hier meer informatie over zoeken als je precies wilt weten hoe het werkt.
-onnodige quotes verwijderd-
Nee het is geen grap, en ik snap heus wel dat je een man nodig hebt, maar ik bedoel meer dat als mijn moeder seks heeft gehad met haar vriend en daarna de borstel heeft gebruikt
Denk niet dat dat realistisch is sperma blijft moeilijk lang goed als het niet in de vrouw zit (iets met temperatuur te maken ofzo idk) dus dan kan je niet zwanger worden. Misschien zou het vlak na de seks nog wel kunnen maar ik verwacht niet dat dat met een borstel kan gebeuren. Dus als het bij een speeltje blijft zitten kan je niet zwanger worden. Dan is natuurlijk ook de vraag of je moeder überhaupt die borstel heeft gebruikt. Wat een kleine kans is. (Als ze heel graag zou willen masturberen met een borstel neem ik aan dat ze er een voor zichzelf bewaart op haar kamer. Over dat je niet ongesteld bent geworden. Als je jong bent dan wiebelt je schema gelovig ik nog al erg, maar ik ben een jongen dus ik weet het niet zo goed. De enige echte kans dat je zwanger bent is wanneer je bent seks hebt gehad terwijl je je het niet door had. Wat ik niet aanneem. Als je echt bang bent dat je zwanger bent kan je natuurlijk een test doen.
Gr.
Heyy, zoals iemand hier onder al zei kan je alleen zwanger worden via sex (of hulp van de arts ect maar je snapt hem!) Ongesteldheid kan in je eerste maanden of als je jong bent regelmatig zijn als je nou na je 3/4de maand nog steeds niet ongesteld bent geworden zou ik even naar de dokter gaan niet voor het zwanger zijn maar misschien is er iets anders waarmee ze jou kunnen helpen! Ik zou me hier dus niet zorgen om maken!:)
Heel erg bedankt! Ik dacht ook al dat het niet kon maar wist het toch niet zeker. <33
Geen dank! Je kan het altijd maar beter weten
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.