Haii
Vgm ben je gewoon net zoals de meeste andere tienerjongens. Op de meest random momenten last hebben van een erectie, hoort er nu eenmaal bij. Heel veel jongens hebben dit probleem in de puberteit, en eigenlijk valt er vrij weinig aan te doen. Als je ouder wordt, gebeurd dat vanzelf steeds minder. Wat je kunt doen is, zoals je zelf aangeeft aan andere dingen denken, maar dat werkt niet altijd. Gewoon een paar jaar wachten tot die fase voorbij is dus!
Succes!
Hoihoi!
Het is heel normaal dat mensen met een penis in de puberteit random erecties krijgen. Je hoeft je er niet voor te schamen, want je kan er niet zoveel aan doen. Ik begrijp wel dat het awkward is, maar accepteer het zoals het is. Op latere leeftijd wordt het steeds minder. Ik heb trouwens ook wel eens gehoord dat je je kan aftrekken om ‘de druk te verlagen’. Ik heb hier geen ervaring mee, maar misschien kan je het uitproberen! Heel veel succes ermee!
xxx Cody
Wat ook kan helpen om van een stijve af te geraken is je spieren opspannen, bv. je biceps voor een tijdje opspannen. Dan gaat je bloed naar je biceps in plaats van naar je penis en gaat je stijve sneller weg.
Yoo wat bij mij meestal helpt is hem tussen je benen leggen dan word ie meestal binnen 1 minuut ofzo weer slap bij mij. Of gwn afwachten tot ie weer slap word