Vraag

jongens: groot voorhoofd?

  • 5 January 2024
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

oké, deze is voor de jongens. ik ben zelf een meisje, ik vind persoonlijk dat ik er prima uitzie maar ik ben kapot onzeker  omdat ik een groot voorhoofd heb, ik vind het gewoon lelijk. ik heb hier echt al jaren enorm last van. (ik wil niet op foto’s van anderen, ik maak geen foto’s van mezelf, ik zit soms uren achter de spiegel, niet naar mensen die ik niet ken toe durven gaan)
ik wil heel graag de oprechte mening van jongens weten wat ze vinden van meisjes met een groot voorhoofd. je hoeft niet voor me te gaan liegen ofzo, gewoon eerlijk aub.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi :)

ik denk niet dat een groot Voorhoofd iemand lelijk maakt. heeft ook veel te maken met of het past bij de rest van je gezicht. 

als je erg onzeker bent over je voorhoofd kun je altijd nog bangs knippen of laten knippen. dan wordt je voorhoofd minder opvallend en gaat de focus meer naar de rest van je gezicht. je kunt ook wispy bangs nemen, die zijn wat meer subtiel maar geven hetzelfde effect. 

ik  hoop dat je hier iets aan hebt? 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk niet dat een groot voorhoofd hebben je aantrekkelijkheid beïnvloed.

Een mening heeft weinig zin omdat iedereen op een ander type persoon valt, ik val op meisjes met denk ik een gemiddeld voorhoofd, maar eigenlijk let ik daar niet eens op. Zo weinig maakt het uit.  Sommige vallen op een kleiner voorhoofd en andere wat grotere

Dus maak je geen zorgen ;)

Reageer