Skip to main content

jongens en meisjes vraag over tik tok

Forum|alt.badge.img+3

Ik een  heb een leuk tik tok account waar leuk filmpjes van mij of met mijn vriendinen van kleinding en van make up  en andere dingen maar nu krijg best vaak van die reactie van jongens of veels te oude mannen  wat moet daar nou mee op antwoorden of account verwijderen als voor beeld ik en met mijn vriendin  heeft best wel een grote 🍒cup maat maar maar het staat haar gewoon mooi dan zeggen in een dm of gewoon onder der filmpje waar gaan die watermeloenen naar toe  die vier mogen hier wel komen dan zijn nog mild ik krijg ook  vieze reactie. Ik vind leuk samen te maken met mijn vriendinnen of maar gewoon privé account te doen

ps waarom  jongs 

16 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 525 reacties
  • 14 januari 2025

Als je dat wilt zou ik het op privé account zetten. 

Anders kun je die mensen rapporteren en blokkeren, vooral niet op antwoorden dat maakt het alleen maar erger xx

Liefs 

Anoniem789 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 14 januari 2025

Een privé account is het handigst denk ik. Dan ben je er vanaf.

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 54 reacties
  • 14 januari 2025

Idd niet reageren en ze rapporteren en blokkeren.

Succes.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 112 reacties
  • 17 januari 2025

Ja ik heb een privé account ja veel beter.  Nou nog soms een dm van wil je mij toevoegen.

Ik heb nog één laat maar de jongens op antwoorden waarom in je dm zulke vieze antwoorden krijgt 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

@Sannelief 

Hoi,

Ik ben een jongen;

Ik schaam mij wel voor andere jongens, hoe naar ze soms kunnen zijn. Zeer waarschijnlijk zitten met hun groepie dat te doen, of sturen ze een screenshot door naar hun vrienden, groepsdynamiek dus.

Liefs,

Nieuwsgierig Aapje 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 112 reacties
  • 19 januari 2025

Dat denk ik ook ja 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 112 reacties
  • 20 januari 2025

Zijn meer jongs die willen antwoorden 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 129 reacties
  • 21 januari 2025

Hoi ​@Sannelief ,

Ik ben ook een jongen en zie soms ook zulke tiktoks voorbijkomen. En ik vind het zeker ook leuk om naar mooie meiden te kijken en krijg daar soms ook opwindende gevoelens bij.

Maar ik ga nooit zomaar een DM sturen of vieze comment plaatsen. Dat is echt raar om te doen. Snap ook niet waarom jongens dat moeten doen.

Groetjes, Super

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 21 januari 2025

Ik denk dat je bewust moet zijn van hoeveel je soms laat zien op tiktok en ik heb de filmpjes niet gezien, maar als je die comments krijgt heeft het wss ook een reden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 112 reacties
  • 22 januari 2025

Hey nou was gewoon twee zelfde jurkjes  het  stond ons echt mooi en was niet. Ik denk wel na voor ik wat  plaats 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 112 reacties
  • 22 februari 2025

Jongs even een vraag als een vriendin een filmpje op tik tok  zet waar ik ook in zit  en waar ook in getagd  ben waarom graag ik dan gelijk 50 verzoeken of zelf meer. als voor beeld  vorige jaar had ze filmpje  met 3 vriendinen ons in  binkini 👙op vakantie hoeveel verzoeken ik toen had gehad niet normaal  

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Soms denken we dat het Tinder is misschien? Ze vinden je knap (zie het als een compliment) en willen graag contact.. Zelf nog nooit gedaan :) 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 112 reacties
  • 23 februari 2025

Hey 

nieuwschierig_aapje

Ik zie ook wel als  compliment maar  waarom als Ik   en vriendinen een bikini aan hebt dan kijken ze allen naar je borsten 🍒👙of niet 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 217 reacties
  • 1 maart 2025

Gooi die hele tiktop grinder tinder snapchat apps er toch gewoon af 

je hebt dat helemaal niet nodig om happy te zijn 

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 1 maart 2025

Wel eens met ​@GewoonIkke 

Snapchat ben ik al lang mee gestopt. Zoveel rustiger.  Iedereen met wie ik wil communiceren heeft whatsapp. Vind ik meer dan genoeg.

Tiktok gebruik ik alleen om op te kijken. Post zelf niks. En verder heb ik alleen nog Instagram. Daar post ik af en toe wat. Oh ja, en een Facebook account heb ik ook nog maar daar doe ik al jaren niks meer mee

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 2 maart 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Sannelief  Ik kijk gewoon beetj of het een mooi meisje is en dan hoort dat er gwn bij😂

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen