Vraag

jongens die ( nep ) bont jassen dragen , wat vinden meisjes en jongens hier van ?

  • 5 December 2020
  • 6 reacties
  • 495 Bekeken

Badge

hoi ik ben Sander , ik ben hetero,16 jaar en ik draag sinds mijn 13de ( nep ) bont jassen.

Het is toen begonnen als grap tijdens carnaval toen ben ik verkleed geweest als drag queen.

Toen ik als drag queen gekleed was droeg ik de nep bontjas van mijn zus die haar inmiddels te klein was geworden en ik makkelijk aan kon.

Sinds die tijd heeft het dragen van ( nep ) bont, niet geheel onberoerd gelaten, toen ik voor het eerst een ( nep ) bontjas aan had kreeg ik er meteen warme gevoelens bij, het was echt een belevenis zo heerlijk warm fluffy en zacht dat had ik nog nooit eerder mee gemaakt, ik voelde me er meteen erg goed in en zeer prettig.

Na carnaval ging die ( nep ) bontjas terug de zolder op bij andere verkleed spullen want je weet nooit waar het goed voor is.

Maar ik vondt het zonde dat die prachtige ( nep ) bontjas daar maar lag en ging soms stiekem de zolder op om hem even ta aaien strelen en aan te trekken.

Hier ben ik mee betrapt door mijn moeder, en de enig wat zij zei is dat is wel een hele mooie jas he vindt je niet?

Toen is die ( nep ) bontjas weer mee naar beneden gegaan en mij ski jas die ik toen droeg naar boven, en ben ik die ( nep) bontjas blijven dragen.

Inmiddels is die ( nep ) bontjas mij te klein geworden, en heb ik een nieuwe ( Nep ) bontjas om dat ik toch echt verder wil met het dragen van ( nep) bont en later echt bont, om dat ik mij er zeer goed in voel.

Nu vraag ik mij wel eens af wat vinden jullie er van dat een jongen een ( nep ) bontjas draagt, ik zie het helemaal niet ( mijn ( nep ) bontjas komt van de meiden afdeling maar qua model kan je meer spreken over een unisex model , de enige wat ik zie is dat jongens wel een ( nep ) bontkraag dragen meer nooit geen volledige ( nep ) bontjas.

Is het gewoon zo of schamen jongens zich er voor dat ze ( nep ) bont jassen leuk vinden en daarom misschien deze niet dragen?

En wat vinden meisjes hier van?


6 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hé,

als meisje vind ik het prima. Ik vind dat iedereen alles aan mag doen wat hij of zij wilt. Ik denk dat sommige jongens zich inderdaad schamen. Draag lekker je (nep) bontjas. Als jij je daar lekker in voelt.

<3

Hey,

Je moet vooral dragen waar jij je fijn bij voelt. Je kan je het beste niet teveel aantrekken van wat anderen daar van zouden kunnen denken. Wel zou je na kunnen denken of je wel echt echt bont wilt dragen, sommige mensen zijn hier tegen. Maar ook hiervoor geld dat jij moet doen waar jij je goed bij voelt.

J8j8

Badge

Dank jullie voor jullie reacties!

En ben heel blij dat ik niet veroordeeld wordt dat ik graag bont draag en bont erg leuk vindt.

En zoals jullie het ook zeggen het moet niet uitmaken wat je draagt als je zelf er maar gelukkig mee bent.

Heb toch nog even het internet afgestruind of ik een foto kon vindn vn mijn huidig bont jas die ik sinds oktober draag, n hb deze gevonden.

En ees nu eens eerlijk waarom  worden deze jassen ook niet verkocht in  jongns collecties denk dat er veel meer jongens graag bont willen dragen en nu aangewezen zijn op de meiden afdeling om een prachtige bontjas te kopen

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Dat is wel eeen hele mooie jas , en ja denk dat zulke jassen ook wel goed staan bij jongens, alhoewel ik nog nooit een jongen met een bontjas gezien heb.

En vindt het ook erg jammer voor jullie dat jullie geen bontjassen in de jongens collecties hebben, terwijl er wel behoefte aan is, en jullie veroordeeld zijn tot de meiden afdeling en collectie dat moet eigenlijk niet zo zijn

Hey,

Als je die jas mooi vind moet je hem lekker dragen toch?

Zou wel nepbont blijven dragen want dieren doodmaken voor een jas vind ik persoonlijk niet kunnen.

Badge

Die jas uit de foto vindt ik niet perse een meiden jas meer unisex.

En waarom zouden jongens geen bont mogen dragen dan?

Alleen op een bontkraag na zie je dat niet bij jongens misschien in de gay scend dat weet ik dus niet maar bontjassen kunnen bij de juiste type jongen best wel stoer staan denk ik zo.

Reageer