Vraag

[Jongens] Blote piemel

  • 12 March 2021
  • 11 reacties
  • 4348 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi Jongens,

 

Ik ben een meisje van 16 en zit op zwemmen. Omdat wij een klein gebouw hebben is er maar een kleed/doucheruimte beschikbaar. Jongens en meisjes kleden en douchen dus samen. 90% van de mensen vind dit geen probleem en bij meisjes snap ik dat eigenlijk beter als jongens eigenlijk.  Waarom? Omdat jongens een piemel hebben en dit mischien we beschamend is om te laten zien (vooral als hij klein is).

 

Mijn vraag is; Vinden jullie jongens het erg om je in je blote piemel testaan voor andere?


11 reacties

Reputatie 2
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Nee want mijne is 14 cm en ik ben ook 14 dus ik heb gwn een gemiddelde lengte dus vind het niet erg 

Badge +1

Ik schaam me er niet voor hij want ik ben dertien en hij is 15 centimeter maar ik snap het wel voor. Mensen met een kleinere piemel

Reputatie 2
Badge +2

Iedereen is anders, dus je hoeft je er niet voor te schamen...

Hoi, in het begin van samen douchen en kleden met meiden en jongens zou ik het ongemakkelijk vinden, ookal heb ik niks om te schamen want mn lul is stijf 16cm. Na een tijdje went het denk ik en voel je je gwn comfortabel

en bij meisjes snap ik dat eigenlijk beter als jongens eigenlijk.  Waarom? Omdat jongens een piemel hebben en dit mischien we beschamend is om te laten zien (vooral als hij klein is).

En meisjes zijn niet bezorgd over hun lichaam, hoe groot of klein hun borsten bijvoorbeeld zijn?
Ik denk dus dat het vrijwel niets met je geslacht te maken heeft en alles te maken heeft met hoe comfortabel jij je voelt met de rest van de mensen.
Niemand zal zich op zijn gemak voelen als hij in een gevuld concerthal in zijn nakie staat, maar als het je beste vrienden zijn zal het toch niet zo erg zijn om eventjes naakt te zijn.
Zij hebben ook betere dingen te doen dan elke porie te bekijken.

Sommige mensen voelen zich daar wat minder comfortabel bij.

ik zou geen probleem hebben om mijn piemel te laten zien, maar ik zou me persoonlijk meer schamen voor mijn schaamhaar.

 

hopelijk kan mijn antwoord je verder helpen

Hoi hoi Jongens,

 

Ik ben een meisje van 16 en zit op zwemmen. Omdat wij een klein gebouw hebben is er maar een kleed/doucheruimte beschikbaar. Jongens en meisjes kleden en douchen dus samen. 90% van de mensen vind dit geen probleem en bij meisjes snap ik dat eigenlijk beter als jongens eigenlijk.  Waarom? Omdat jongens een piemel hebben en dit mischien we beschamend is om te laten zien (vooral als hij klein is).

 

Mijn vraag is; Vinden jullie jongens het erg om je in je blote piemel testaan voor andere?

Als niemand hem schaamd waarom zou jij je dan schamen doe gewoon wat iedreen doet

 

Reputatie 4
Badge +3

Ben een meisjes, maar ik zou gewoon samen omkleden.
 

Reputatie 7
Badge +5

Nee vind het niet erg en ook al vaak gedaan

Badge

Het heeft te maken met hoe iemand in zn schoenen staat iemand die bijv. heel zelfverzekerd is zal zich minder snel schamen dan iemand die onzeker is. ik ben bijv. best wel onzeker dus ik zou me sneller schamen dan iemand die heel stevig in zn schoenen staat. Zoizo heb je sommige mensen die het idee al niet fijn vinden om met het ander geslacht te douchen of om te kleden want, zoiets maak je niet elke dag mee en het heeft te maken met jou privacy. ben jij iemand die altijd alleen doucht, altijd alleen omkleed en niet vaak je lichaam toont dan zou jij je sneller schamen dan iemand die vaker met mensen omkleed en zich vaker toont

Reputatie 2
Badge +1

De jongens die hier zeggen dat ze een piemel van 14, 15, 16 cm hebben:... Oke, maar dat is ie niet als je gaat omkleden, dan is ie meestal slap denk ik. Dus beetje onnodig om te zeggen van jullie. Mijn vraag aan jullie: hoe groot is ie slap? 

Reageer