[Jongens] Balzak

  • 9 May 2024
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey

Hoe is jullie balzak als je begint met aftrekken en op het moment dat je klaarkomt? 

 

Bij mij is hij altijd eerst heel zacht en hangt hij best diep tussen mijn benen. Maar als het moment van klaarkomen dichterbij komt krimpt hij behoorlijk.  


9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, dat is prima, zo hoort het ook. Helemaal gezond dus :)

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 5
Badge +3

Dat is gewoon normaal hoor. Bij mij meestal ook.

 

groetjes

Reputatie 3
Badge +2

Hey

Hoe is jullie balzak als je begint met aftrekken en op het moment dat je klaarkomt? 

 

Bij mij is hij altijd eerst heel zacht en hangt hij best diep tussen mijn benen. Maar als het moment van klaarkomen dichterbij komt krimpt hij behoorlijk.  

Dat is ook iets wat ik me altijd wel afvraag. Ik heb sowieso een kleine balzak en als ik een stijve heb is hij helemaal plat zeg maar. Er is nog wel iets te zien maar tijdens het klaarkomen is ie echt helemaal plat. Ben wel jaloers op mijn vrienden want bij hun is er wel een redelijk grote balzak te zien als ze een stijve hebben of klaarkomen .

Reputatie 6
Badge +4

Mijn balzak zit sws altijd strak onder m’n piemel en als ik bijna (droog) ga klaarkomen is er bijna niks meer van over. Als ik bijgekomen ben moet ik altijd beide teelballen weer een beetje terug duwen 

Reputatie 5
Badge +4

Mijn balzak zit sws altijd strak onder m’n piemel en als ik bijna (droog) ga klaarkomen is er bijna niks meer van over. Als ik bijgekomen ben moet ik altijd beide teelballen weer een beetje terug duwen 

Denk dat jou ballen ook nog flink gaan groeien, omdat je ook nog droog klaarkomt. Zal denk ik wel snel gaan gebeuren 

Reputatie 6
Badge +4

Mijn balzak zit sws altijd strak onder m’n piemel en als ik bijna (droog) ga klaarkomen is er bijna niks meer van over. Als ik bijgekomen ben moet ik altijd beide teelballen weer een beetje terug duwen 

Denk dat jou ballen ook nog flink gaan groeien, omdat je ook nog droog klaarkomt. Zal denk ik wel snel gaan gebeuren 

@Mathijs12 zou je denken m’n oudere broer kreeg ook net pas voor z’n 15e z’n eerste sperma

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Het belangrijkste is dat het allemaal goed werkt toch? 😉 En wat jullie beschrijven is vlgs mij heel normaal hoor. En bij iedereen is het weer anders. Als je klaar gaat komen trekken je ballen idd iets naar boven. En de huid wordt strakker. Heb ik ook.  En sperma komt bij de 1 wat eerder dan bij de ander. Wat ik er over gelezen heb is dit allemaal heel gewoon en zoals @Tartan14  zegt helemaal gezond 💪😁 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Je krijgt ook sperma tussen je 12 en 18 maar ik ken iemand die het al op zijn 11e had. Dus het is ongeveer tussen je 12e en 18e

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 3
Badge +2

@Tover01 ik heb al sperma, maar sommige jongens zijn wat later inderdaad.

Reageer