Skip to main content
Vraag

jongen of meisje

• May 11, 2025
  • 18 reacties
  • 323 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Wat vinden jullie het minste leuk aan jullie lichaam en waarom 

18 reacties

• May 11, 2025

Hoi

Dat mijn heup bot in vergelijking met mijn lichaam groot is. (Noem mezelf niet dik of zo) 

Eerst kon het er mee door met mijn buikje 

Maar nu ik een beetje heel hard aan het puberen ben, en zonder dat ik het eigelijk wil een sicpack begin te krijgen. Is mijn heup bot echt wel irritant. 

Het komt er eigelijk op neer dat mijn boven lichaam opzich dun is en mijn onderlichaam wat geofferd is. (En nogmaals ik ben niet dik) 

Groetjes badeend 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 11, 2025

Ongesteld worden. Wat een gedoe.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

^^ Dat dus, toch wel het vervelendste van meisje zijn...

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 12, 2025

Hey,  ik denk als ik meer haargroei ga krijgen, daar zit ik eig niet op te wachten 🤭 ik heb nu bijv geen beenharen (althans niet te zien) en nog geen baard groei en daar ben ik voorlopig blij mee. Dat wordt fanatiek scheren en bijhouden als het wel zo ver is 🫣🪒🪞🧼 haha.  Verder heb ik kleine handjes en een wipneus maar dat is niet echt vervelend ofzo xD. Liefs Tover xxx

• May 12, 2025

Wat ​@Tover01 zegt.

Ik begin nu sinds een paar maanden wat borsthaar te krijgen. Niet veel gelukkig maar het gaat wel allemaal weg. 😅 Beenhaar en haar op m’n armen is ook wat meer geworden maar dat vind ik minder erg maar borsthaar vind ik echt verschrikkelijk. M’n gezicht scheren doe ik sinds m’n 16de. Ik haat het gevoel van gezichtshaar echt heel erg. 😂  En bij mij ziet het er ook niet uit. 

Wat ik ook vervelend vond maar nu gelukkig geen last meer van heb is het ‘oversekste’ gevoel wat ik had in het begin van de puberteit (van 13 tot 15 jaar bij mij). 3 tot 4 keer per dag masturberen was geen uitzondering.  Best wel beschamend als ik bedenk hoeveel ik er mee bezig was.🙈

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 12, 2025

Hey ​@tim16  ja dat was ook heel lastig de eerste tijd,  soms nog wel. Terwijl je het niet wil, zit je lijf aan te dringen. Snap ik wel :) 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 12, 2025

@tim16 dat is toch niet beschamend, het lijkt me eerder leuk dat je zoveel zin hebt.

• May 12, 2025

@Diana Nou, het is meer het besef hoe anders ik een paar jaar geleden was. Ik snap ook wel dat het bij de puberteit hoort, maar toch, in die tijd (vooral tussen 14/15) zat ik in m’n vrije tijd of te gamen, of te rukken. 😂 Het is lastig uit te leggen. Het is niet zo dat ik het met tegenzin deed of zo maar de ‘aandrang’ kan soms ongelegen zijn.

Heb nu nog steeds wel genoeg zin hoor maar ik ben blij dat het allemaal wat rustiger is en dat ik wat meer andere interesses heb.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 13, 2025

@tim16 mijn vriendje van 16 heeft nog steeds van die dagen, dat hij zo goed als constant zit te rukken. 

Mijn broertje van 12 heeft het nog niet zo lang geleden ontdekt en ook hij heeft zich enthousiast op het handwerk gestort - hij beleeft er veel plezier aan.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 13, 2025

Zo'n jonge oversekste jongen lijkt me ook eigenlijk wel leuk. En dan zijn oefenmeisje zijn. 😍

Maar het is natuurlijk wel goed dat je leven nu veelzijdiger is. Aan de andere kant: nu komt nooit meer. Dus zorg dat je geleefd hebt… 😎

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 13, 2025

@Vera16xx Ik ben gek op mijn broertje maar niet op zo’n manier.  Het is ook niet zo dat hij het doet terwijl ik er bij ben, hij vertelt gewoon openlijk dat hij  masturbeert en ook dat hij het vaak doet.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 13, 2025

@Diana klein misverstand: mijn reactie was eigenlijk gericht tegen tim16. 😋

Wel leuk dat je met je broertje er openlijk over kunt praten. Vraagt hij ook dingen aan jou, b.v. advies over een meisje ofzo? Zelf lijkt het mij wel erg leuk om andere meisjes te kijken (foto's of in het echt) met je broertje. Dat je elkaars leefwereld een beetje begrijpt en je kunt inleven in de belevingswereld van je broertje. En dan b.v. naar hem toe rennen en zeggen hey ik heb leuk meisje voor je gezien. Dat lijkt me wel cool. 😎 😍

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 13, 2025

Ik erger me net als ​@Tover01 heel erg aan mijn beenhaar, ik ben pas 13 dus moet constant scheren😅

Groetjes Lupus

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 13, 2025

Ik denk m'n beenhaar

Het is namelijk ontzettend lang

(Ik heb het van m'n vader)

Ik ga het alleen niet scheren, want dan loop ik voor aap.

Ik zou het ook wel fijn vinden als mijn buik wat gespierder was. Het zit allemaal zo losjes, you know.

Groetjes.

@Wolkje 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 13, 2025

Als ik eerlijk ben vind ik beharing niet zo fijn. Vooral mannen met haar op hun rug is wel een flinke afknapper vaak. Het is een vooroordeel dat ik denk dat ze erg stinken en onhygiënisch zijn, al hoeft dat natuurlijk helemaal niet zo te zijn.

Een 'gladde' boy vind ik dan ook vaak veel mooier, beetje homo-type zeg maar. 😄

Maarja we hebben allemaal beharing en vaak ook op plekken waarop we het minder zouden wensen. Ik worstel ook met mijn poes die ik kaal het mooist vind, maar toch ook vaak iets van een compromis zoek ofzoiets. Een beetje schaamhaar mag wel. 😉

Soms zie je bij arabische vrouwen wel eens dat ze flinke haargroei hebben en dan bijvoorbeeld een snor krijgen. Dat vind ik eigenlijk wel vernederend omdat ik het niet zo vrouwelijk vind.

Als je er over nadenkt: wel jammer eigenlijk dat we ons eigen lichaam niet kunnen kiezen. We kunnen er wel wat aan tweaken maar daar wordt het ook niet altijd mooier van. Wat dat betreft mogen we blij zijn wat we hebben, natuurlijk vind ik vaak toch nog wel het mooist. Dus b.v. een vrouw met een volle bos schaamhaar zonder make-up en gewoon 'puur natuur' vind ik supermooi eigenlijk. Hoewel ik ook niet vies ben van een kale doos, dat ziet er toch ook lekker uit.

Sowieso fijn dat er meerdere soorten typen bestaan en je flink wat kunt uitproberen. Gelukkig dat niet iedereen hetzelfde eruit ziet dat zou heel saai zijn!!!

• May 13, 2025

@Vera16xx  Ik kreeg m’n eerste ‘serieuze’ relatie met 15 en ze was ook de eerste waar ik seks mee had. Dus dat ‘oefenen’ is wel goed gekomen, haha. En zij vond dat ‘oversekste’ ook niet echt erg.😅  Achteraf is het maar goed dat ik niet eerder iemand had want dan was ik er waarschijnlijk nog vroeger bij geweest en ik vind 15 eigenlijk al best jong. Je hebt ook helemaal gelijk dat je ook van het leven nu moet genieten.

@Diana Tja, als je ontdekt dat je dat soort dingen kunt doen ga je helemaal los😂  Ik snap je broertje wel (en je vriendje ook)

• May 13, 2025

Sowieso is de ongesteldheid het minst en ik denk dat elk meisje dat wel zal zeggen.  Waarom? DUH- wat denk je zelf… (en later bevallen is ook niet iets om naar uit te kijken)
Dat veel jongens (en mannen!) je zien als lustobject is soms irritant maar maakt vooral hun superzielig.

(beste aan meiden lichaam is de clitoris! topuitvinding!)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 14, 2025

@Diana klein misverstand: mijn reactie was eigenlijk gericht tegen tim16. 😋

Wel leuk dat je met je broertje er openlijk over kunt praten. Vraagt hij ook dingen aan jou, b.v. advies over een meisje ofzo? Zelf lijkt het mij wel erg leuk om andere meisjes te kijken (foto's of in het echt) met je broertje. Dat je elkaars leefwereld een beetje begrijpt en je kunt inleven in de belevingswereld van je broertje. En dan b.v. naar hem toe rennen en zeggen hey ik heb leuk meisje voor je gezien. Dat lijkt me wel cool. 😎 😍

Misverstand, inderdaad.  Het kon een reactie zijn op de twee berichten, als ik dat nu nalees.

Nee, broertje vraagt geen advies en ik wil ook geen koppelaarster zijn.  Hij moet dat allemaal maar zelf uitzoeken.  Misschien valt hij wel op jongens, dan kan ook.