Skip to main content

Hallo,

ik ben een jongen van 15 jaar oud, en ik vind het fijn om meiden onderbroeken te dragen! Maar ik doe ook ondergoed aan van mijn vrienden hun zusje enzo!! Maar is dit normaal of kan dit niet???

groetjes,

frikandel 

Halloooo,

Dat je meisjesonderbroeken aandoet is niet per se erg of zo, maar van de zusjes van je vrienden vind ik zelf een beetje apart…

Groetjes, @justGhast 

Heyy,

Het is helemaal prima dat je ondergoed van meiden fijn vindt zitten en dat is helemaal jouw keuze, maar het is niet goed dat je het ondergoed van je vrienden hun zusjes steelt en draagt. Je kan beter wat setjes voor jezelf kopen en ik zou ophouden met het stelen en dragen van andermans ondergoed want dat zullen ze niet waarderen als ze erachter komen.

Groetjess van ItsJustMe! :)

Okee  bedankt voor jullie reactie!!! 

Maar wat als mijn moeder erachter komt dat ik dat draag en koopt??? 

Groetjes frikandel

Ik heb ook wel gemerkt dat mijn broertje soms in mijn ondergoed lade zit. Denk dat hij dat ook wel opwindend vindt. Hij is jonger dan ik (ik ben 16, hij 13) en hij is denk ik aan het ontdekken.

Ik weet niet of hij het aantrekt of alleen maar naar kijkt 🤷🏼‍♀️ Mij maakt het niet zoveel uit als ik maar geen gekke dingen tegen kom. Iedereen moet kunnen ontdekken vind ik. Vind het ook wel grappig en leuk dat hij dan van mijn broekjes leert.

Ik vind niet dat er een verschil is tussen jongens en meiden onderbroeken. Ik draag zelf ook het liefst zo genoemde jongens onderbroeken. En het gebeurt ook wel eens dat ik perongeluk die van mijn broer draag of andersom omdat mijn moeder ze dan door elkaar haalt maar dat geef ik dan altijd eerlijk toe. En als ik het voor die tijd merk dan krijgt hij ze ook terug. Maar onderbroeken van iemand stelen is echt niet oke. Dit is dan maar een onderbroeken diefstal maar het is wel stelen dus er zou aangifte mogen worden gedaan. Maar zoals ik al zei zijn dit maar onderbroeken en is de kans groter dat die mensen gewoon heel boos worden dan dat ze echt aangifte gaan doen.

En als je moeder erachter komt dat je dat soort onderbroeken draagt en koopt dan moet je gewoon eerlijk zijn. Ik denk dat ze het best zou snappen.

Voor meisjes is er inderdaad ondergoed dat op die van jongens lijkt. Andersom niet. Maar ik denk dat de vrager echt meisjes ondergoed bedoeld. Denk dat daarom ook mijn broertje in mijn lade rommelt. 

Het is natuurlijk nooit goed om het te stelen maar als het van je eigen broer of zus is lijkt mij dat niet. Mijn broertje steelt ook niet, hooguit leent hij het. Zo zie ik het. Maar zeker weet ik dat niet eens, weet niet of hij het mee neemt of er alleen naar kijkt of aan voelt 🤷🏼‍♀️

Reageer