Vraag

jezelf laten overgeven?

  • 6 May 2021
  • 7 reacties
  • 4813 Bekeken

Badge +3

Hy weet er iemand wat ik kan down om mezelf te laten overgeven met vinger lukt niet

en geen zorgen ik gebruik het alleen voor een gezonde reden 


7 reacties

Hallo, niet, aan je andere topics te lezen moet je echt even met iemand praten, jezelf doodhongeren is echt fout, als je met niemand kan praten is de Kindertelefoon er ook altijd om mee te bellen/chatten. Als je in de toekomst zelfmoord wilt plegen kan je ook altijd bij 113 terecht!

Reputatie 7
Badge +19

Lijkt mij om (bijna) geen enkele reden gezond om jezelf te forceren om over te geven. Misschien een idee om het met iemand te bespreken dat jij de drang hebt om dat te doen. Sterkte

Hoi hyikblijflieveranoniemx.

 

Het is niet gezond om jezelf te laten overgeven en aan je andere topics te lezen is dit ook niet voor een goede reden. Zoals Randomperson en Jaivy ook al zeggen is het misschien handig om hier met iemand over te praten zoals je ouders. Jezelf verhongeren is niet goed voor je en kan echt voor grote problemen gaan zorgen! Als je nog niet met je ouders durft te praten kan je inderdaad ook altijd (anoniem) met de kindertelefoon chatten/bellen.


Sterkte!

Groetjes van mij.

Hallo Hyikblijflieveranoniemx :)

En waarom wil je dan jezelf forceren? Geef eens details. Als het daadwerkelijk voor iets is wat schadelijk is: stop er onmiddelijk mee en zoek hulp.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Het is niet gezond om jezelf te laten overgeven

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Hyikblijflieveranoniemx,

 

Er zijn geen gezonde redenen om jezelf over te laten geven. Ik zou er met iemand over praten, want dit is volgens mij niet gezond.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Dit is alleen nodig als je iets ingeslikt hebt wat gevaarlijk of giftig is. Als zoiets aan de hand is, meteen naar een arts! Als dat niet nodig is, dan is jezelf forceren te braken ook niet nodig. Braaksel is heel zuur en tast dus je slokdarm en tanden aan, dat is niet goed voor je (alhoewel het bij een incidenteel griepje geen kwaad kan hoor!). Voorkom het waar mogelijk.

Reageer