Skip to main content
Vraag

jeukende hoofdhuid

  • 15 July 2024
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Ik heb nu al 2 weken jeuk aan mn hoofdhuid. eerst dacht ik dat ik een luis had gevonden maar toen mn moeder chekte had ik niks. We heb en alsnog luizenschampoo gebruikt voor de zekerheid. Maar nu een week later jeukt mijn hoofdhuid nog evenveel. Ik heb ook geen last van roos. Weet iemand wat dit is en hoe ik er af kom

Heyy,

Het zou ook exceem kunnen zijn. Hoe vaak was je je haar eigenlijk met zeep? Want als je iedere dag je haar wast kan dat ook voor irritaties zorgen dus misschien kan je proberen om wat minder vaak zeep te gebruiken om te kijken of dat werkt. En probeer er, hoe lastig dat ook is, niet aan te krabben want dat maakt het juist erger.

Je kan ook altijd voor de zekerheid een afspraak maken bij de huisarts zodat die mee kan kijken naar een oplossing tegen de jeuk. 

Ik hoop dat de jeuk snel minder wordt! 

Liefs van ItsJustMe <3


Heyy,

Het zou ook exceem kunnen zijn. Hoe vaak was je je haar eigenlijk met zeep? Want als je iedere dag je haar wast kan dat ook voor irritaties zorgen dus misschien kan je proberen om wat minder vaak zeep te gebruiken om te kijken of dat werkt. En probeer er, hoe lastig dat ook is, niet aan te krabben want dat maakt het juist erger.

Je kan ook altijd voor de zekerheid een afspraak maken bij de huisarts zodat die mee kan kijken naar een oplossing tegen de jeuk. 

Ik hoop dat de jeuk snel minder wordt! 

Liefs van ItsJustMe <3

Dankjee!

ik was mijn haren maar 1 of 2 keer per week. Ik dacht ook er aan om misschien ph neutrale schampoo te kopen.  En anders indd nr de dokter.

dankjewelll


Je kan altijd proberen om zalf erop te smeren. Misschien helpt dat wel (een beetje) 

Groetjes mij @Anoniemxv 


gwoon naar de dokter dan weet je het meteen


Reageer