Hee, ik heb altijd last van jeuk bij m’n schaamhaar dus ik had het daar met m’n moeder over.. maar toen had ik het geschoren en bleef de jeuk nog steeds toen had ik het een paar maanden niet geschoren maar het bleef jeuken… nu heb ik het laatst weer geschoren maar de jeuk stopt niet, ik heb geschoren hoe het moet enzo en ik heb zalfjes geprobeerd maar niks helpt.. iemand tips?? Ik heb er overdag ook last van wat erg stoort tijdens school enzo dus tips zijn altijd welkom!!!
Bladzijde 1 / 1
Hou
Dat is heel erg lastig ja, ik scheer mijn schaamhaar ook en vooral in het begin als het terug kwam jeukte het behoorlijk. Nu ik het regelmatig scheer vind ik dat de jeuk bij mij wel minder word. Ik smeer het na het scheren ook in met beetje olie. Ik hoop dat de jeuk bij jou ook snel minder word.
Hey!
Ik zou er inderdaad zoals al vorens aangegeven wat olie of eventueel vaseline op doen. Dit komt doordat de huid rond het schaamhaar na het scheren vaak geïrriteerd is.
Heb je daarnaast ook nog last van roodheid na het scheren?
Hoor graag van je!
Mvg,
Your boy Luke
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.