Vraag

jeuk aan piemel en ballen.

  • 16 August 2020
  • 8 reacties
  • 1154 Bekeken

Badge

ik ben een jongen en heb bijna elke avond als ik in bed lig jeuk aan mijn ballen en piemel. ik durf eigenlijk niet zo goed naar de dokter omdat ik bang ben dat mijn piemel stijf wordt en ik vindt dat genant. wat moet ik nu doen? 


8 reacties

Maak je alles daar wel goed schoon? (zonder zeep, dat kan ook irritatie veroorzaken).

Ik heb even gegoogeld en kwam hierop uit; Gezondsheidsnet.nl - wat verooraakt

Het kan dus door onvoldoende hygiëne, een schimmelinfectie, contacteczeem, schaamluis, soa's en door genitale wratten komen. Als je het niet zelf kan uitvogelen wat het is, zou ik toch wel eventjes naar de dokter gaan. Daar zijn ze voor, zij zien elke dag mensen met problemen aan hun geslachtsdeel. Zij zullen het echt wel begrijpen dat jij niet zo veel aan een erectie kan doen. No worries.

 

Groetjess

Badge

dankje. het voelt fijn dat er mensen zijn die me helpen om het wel te doen. feels good:grinning:

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Ten eerste moet je zo min mogelijk krabben want dan kan het erger worden en ik snap dat dat lastig is maar je moet het wel proberen. Het is misschien ook wel handjg om naar de dokterte gaan en je hoeft je echt nergens voor te schamen want het is gewoon hartstikke normaal. 

Succes 

Heyy

Probeer eens als het jeukt een koud washandje. Gwn een washandje met koud water over je ballen en piemel leggen. Dat kan helpen.

Anders zou ik toch FF naar de dokter gaan. Wie weet is het iets serieus. Dokters hebben dagelijks mensen met problemen daar beneden. Ook erecties zijn voor dokters heel normaal. Er zijn wel meerdere mannen die een erectie krijgen omdat ze zich gespannen voelen als ze naakt bij een dokter moeten! Maak je daar geen zorgen over.

Groetjs

Reputatie 7
Badge +5

Zie je iets aan je piemel en ballen wat je daar nog niet eerder gezien hebt. Is het achter je eikel schoon?

Badge

zorgen dat het niet jeukt.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6

Heyy

Probeer eens als het jeukt een koud washandje. Gwn een washandje met koud water over je ballen en piemel leggen. Dat kan helpen.

Anders zou ik toch FF naar de dokter gaan. Wie weet is het iets serieus. Dokters hebben dagelijks mensen met problemen daar beneden. Ook erecties zijn voor dokters heel normaal. Er zijn wel meerdere mannen die een erectie krijgen omdat ze zich gespannen voelen als ze naakt bij een dokter moeten! Maak je daar geen zorgen over.

Groetjs

maar als je dat doet neem ff een verse want het is zeer onhygiënisch voor de volgende gebruiker van dat washandje :))

Was je jezelf goed bij je penis en ballen? En de dokter vindt t vast niet raar dat jij naakt staat, de dokter heeft al zoveel penissen gezien, en ook genoeg daarvan zijn stijf geworden. Dus geen zorgen

Reageer