Skip to main content

Hey! Ik ben een meisje van 15 en zit in 4vwo. Ik heb best oke, maar niet speciale boobs (75B). In mijn klas zitten een paar meisjes met veel grotere of mooiere boobs. We zitten samen in een hockeyteam en bij het omkleden kijk ik wel eens stiekem. Cup weet ik ofc niet, maar ze zijn gewoon groot, rond en zijn goed stevig.

 

Is het gek om hiernaar te kijken en hier jaloers op te zijn?

Hii @Unknown08!

Het is heel normaal dat je je onzeker voelt over jezelf en dat je kijkt en jezelf vergelijkt met anderen. Dat doen veel mensen en dat hoort gewoon bij de pubertijd. 

Maar probeer asjeblieft niet jaloers te zijn op anderen hoor. Je bent echt mooi zoals je bent en ieder persoon is uniek, jij ook!🙂

Groetjess van ItsJustMe! :)


Hey 

Ben zelf een jongen, vind kleinere boobs ook heel mooi. Maar het is niet raar om naar anderen te kijken en vergelijken. Iedereen is verschillend. Is bij ons met de piemels net zo. Maar je moet maar zo denken dat groot ook niet alles is. Je bent mooi zoals je bent. 


geloof me, er zijn genoeg jongens die kleine borsten mooier vinden dan grote (ik ben er een van) 

en onzeker voelen over je lichaam hoort gewoon bij puberteit, gaat vanzelf weer over<3


Jaloezie is een hele menselijke emotie. Geen goede helaas, maar je kan er ook niks aan doen. Je borsten zijn goed en mooi zoals ze zijn en je moet er niet onzeker over zijn! Misschien zijn de andere meiden wel jaloers op iets wat jij hebt! 


Reageer