Vraag

jacquet dragen

  • 7 August 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

Hey ik heb binnenkort een bruiloft en ik moet daar dus (omdat ik 16 ben) verplicht in een jacquet naartoe. Heeft er iemand misschien ervaring met dit dragen? 

Lijkt me wel echt een mooi pak.

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mbk01 ,

 

ik heb die ook wel eens aan gehad naar een bruiloft en ik heb ze ook wel eens aan gehad voor fotoshoots.

Ik vond het eerst een beetje raar, omdat ik dacht dat ik dan op ging vallen, maar iedereen of bijna iedereen had er eentje aan. Sommige jongere kinderen niet, maar wel een nette broek en mooi overhemd met een gilletje en ik vond het echt heel leuk en mooi.

Ik heb normaal eigenlijk nooit echt een pak ofzo aan, maar een nette broek met overhemd met of zonder gillet toch wel een aantal keer per jaar als er iets speciaals te vieren is of bij etentjes.

Ik vind die lange jasjes van een jacquet echt mooi.

Heb je al eentje gekocht? Je kunt ze ook huren, want dat heb ik (nou ja, mijn ouders en familie) wel eens gedaan, omdat ik nog in de groei zit en je er anders de volgende keer misschien niet meer in past. Maar misschien ben jij wel al soort van uitgegroeid? Overhemd zou je wel zelf kunnen kopen, als je denkt dat je die sws nog wel vaker gaat dragen, anders kun je die beter ook huren.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Badge

Ohh dus jij hebt hier echt ervaring mee met dit dragen? 

Ik heb namelijk nog nooit zo'n pak gedragen, maar moest hem in de winkel passen, en toen vond ik hem wel erg mooi zitten enzo, vooral die lange jas inderdaad zoals jij al zei. En tijdens het passen had ik een slip onder de pantalon aan, zat al helemaal lekker.

Aangezien ik al uit de groei ben, gaan we het jacquet op maat laten maken en dan kopen. Ik zie er heel erg naar uit om het te dragen op de bruiloft :) 

Misschien meer mensen die dit dragen of dit wel eens gedragen hebben??

Reageer