Skip to main content

Hoi is het raar om Skincare te gebruiken als jongen ik zie het wel eens voorbij komen op TikTok. Ik zou het zelf ook wel eens willen proberen maar ik ben bang dat andere mensen dat zien en denken dat ik gay ben. En als het normaal is is er dan ook speciale Skincare voor jongens van mijn leeftijd (13)

hoi @Iemanddieroepthoi natuurlijk kun je skincare ook als jongen gebruiken! hoewel ik het woord skincare vaak in 2 categoriën verdeel

cat. 1. TikTok skincare: mensen die beweren dat 100 middeltjes per dag op je gezicht gooien goed is voor de huid en je mooier maakt, met dit ben ik het helemaal niet eens je huid heeft (stiekem) niet zo veel nodig! elke ochtend een washandje over je gezicht en een kleinbeetje dagcrème op waar niet teveel cosmetische troep in zit is priema!

cat. 2. echte skincare: omdat het woord skincare vertaald uit het Engels gezichts verzorging betekend, is voor mij skincare: een klein beetje vaseline op je lippen als ze droog zijn, een middeltje van de apotheek tegen puistjes op mn gezicht. 

wat ik hiermee probeer te zeggen is dat niet alles wat je op TikTok ziet ook ECHT goed is… (ookal beweren sommige van wel)

ik hoop dat je hier iets aan hebt 

gr smokey

Met als jongen je huid verzorgen is niks mis en heeft helemaal niks te maken met gay zijn of niet. Laat anderen lekker lullen.

Ben het eens met @smokey  Je hebt echt niet heel veel middeltjes nodig. Zonde van je geld.

Het enige wat ik gebruik is hydraterende reinigingscrème van CeraVe en af en toe handcrème omdat ik snel droge handen heb.

Hey! Natuurlijk kan dat en is dat prima! En ik ben het met de anderen hier eens, niet te ingewikkeld denken 😉, gewoon zoals gezegd een beetje fijne hydraterende crème voor je gezicht bv en handcrème of zelfs uierzalf kan al heel goed voor je handen.  En ik doe deze tijden (natuurlijk) vaak uitgebreid zonnecrème F30 of F50 op mn gezicht, in de nek, op armen en benen,  en dat blijft al heel lang zitten en voelt ook nog fijn aan..

Liefs, Tover xxx

Reageer