Skip to main content
Vraag

is rukken slecht voor je ?

Forum|alt.badge.img

Ik heb gelezen dat rukken slecht voor je is is dat zoo?

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2447 reacties
  • 11 maart 2025

Hey, Nee hoor dat is allemaal onzin. Dat geklets is bedacht door mensen die iets tegen seks hebben ofzo vanwege hun geloof. En dan gaan ze zulke verzinsels de wereld in gooien. Echt, het is allemaal flauwekul. Klaarkomen is net zo normaal en iets lichamelijks als dorst hebben of honger en dan iets eten. Ik noem maar wat. Hoort gewoon bij je lijf en je gevoel. Dus geniet ervan! Doe ik iig wel 😉

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 11 maart 2025

@Tover01  oke dankjewel 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 431 reacties
  • 12 maart 2025

Masturberen is zelfs goed voor je: het is ontspannend en je slaapt er beter door.  En het voelt natuurlijk ook gewoon heel lekker.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 12 maart 2025

@Diana Oke 

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • 13 maart 2025

Hoi 

Masturberen is niet ongezond of slecht of al die onzin het is zelfs gezond heb ik ergens (al even geleden dus ik ben vergeten waar mijn excuses) gelezen. Ik ben het eens met ​@Tover01 dat is gwn door mensen die vanwege hun geloof dat slecht vinden in de wereld gestuurd. Ik heb respect voor hen en respect voor hun geloof, maar zij zouden hetzelfde moeten doen naar ons toe en bij het christendom of weet ik veel welke godsdienst jij bent is dat oke. Dus ze moeten zich alleen moeien met hun eigen geloof en niet met dat van anderen!

Nog een fijne dag allemaal!

hopelijk kon ik helpen

XXX anymoymous

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4174 reacties
  • 13 maart 2025

Al die NoFap onzinverhalen moet je niet geloven. Niet masturberen heeft echt geen enkel voordeel. Regelmatig klaarkomen kan zelfs de kans op prostaatkanker verlagen.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3252 reacties
  • 14 maart 2025

Hoi, zoals je kunt zien is het antwoord: nee 😉 er gaat zoveel onzin rond op het grote web. Als je een aantal mensen op deze planeet moet geloven dan mag je ook je tanden niet meer poetsen,  is cayenne peper de oplossing voor alle kwalen, is je huis een ambassade, de aarde plat, seks slecht, bestaan sommige mensen niet, is er nooit iemand op de maan geweest, trekken vliegtuigen een spoor van psychische medicatie in de wolken en worden we bestuurd door reptielen in een mensengedaante. Zet no fap ook in dit rijtje en ga daarna met een gerust hart heerlijk genieten van een goede masturbeer-sessie 😍zoals anderen ook zeggen: het is gezond en prettig dus geniet ervan!

Groetjes liefs Tartan X

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2447 reacties
  • 15 maart 2025

Heel mooi verwoord ​@Tartan15 ! 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen