Vraag

Is het raar om zwemslips voor meiden niet fijn te vinden?

  • 11 June 2023
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Heyy iedereen!

Ik heb een best wel wat grotere gebouwde kont, en daardoor als ik ga zwemmen met van die hele inniminnie zwemslips voor meisjes vind ik dat niet fijn, daarom zwem ik altijd in van die zwembroekjes van korte broek formaat. Is dat raar? Doen anderen dat ook?

-OnlyMe


3 reacties

Ik doe dat ook, ik heb vaak wel een bikini aan met daarover heen zo’n bijpassende losse boxer zwembroek. Niet omdat die bikini broekjes niet lekker zitten, maar omdat ik het leuk vind staan. 

Badge

Ik doe dat ook altijd, ik voel me erg oncomfortabel in een slip en dan gaat iedereen naar je kont kijken en dat hoeft van mij ook niet. Ik heb gewoon een kort zwembroekje die leuk bij mn bikini past. Ze hebben die broekjes niet voor niets voor meiden uitgevonden, dus nee, het is niet raar

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe ,

 

ik denk dat het meisjes net zoiets is als voor jongens….sommige jongens vinden Speedo's fijn en anderen dragen liever een soort boxermodel zwembroek of een zwemshort.

Niks mis mee, lijkt mij… Lekker doen waar je jezelf het prettigst in voelt.

 

Ik lig al sinds ongeveer 10.30 uur lekker in de tuin in het zonnetje, in mijn blootje, want dat vind ik het lekkerste, maar ik ga zo even over het strand lopen en kijken wie er is die ik ken en dan doe ik mijn Speedo aan. Ik draag er ook wel eens een zwemshort over of alleen een zwemshort. Net hoe het uitkomt en waar ik naartoe ga en wat ik daar ga doen….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer