Vraag

is het raar dat ik echt heel graag iemand uit een serie wil zijn

  • 27 April 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik heb dus de serie heartstopper gekeken op netflix maar ik vond het zo ontzettend leuk! Ik kan het gewoon niet uitleggen. Ik kijk alleen al naar de kaft en ik voel me confertabel en blij:) maar ik heb al vaker gehad dat ik iemand uit een serie wilde zijn in het echte leven maar dat is ook niet raar, toch?? Maar nu heb ik het echt heel sterk! Het klinkt zo raar ik weet het... maar ik zou echt echt heel graag een van de jongens willen zijn, gewoon omdat ze zo'n cute koppel zijn! Het klinkt echt dom ik weet het.. (in de serie zijn 2 jongens trouwens op elkaar). Ik ga nu ook de boeken kopen. Ik zou het liefst 24/7 die serie kijken. Maar nog liever zelf beleven!

Zucht.. dit is echt de raarste vraag die ik ooit heb gesteld. 

- Annoniem_meisje 


3 reacties

Heej, @annoniem_meisje!

Het is helemaal niet raar wat je verteld! Integendeel zelfs, er zijn een heleboel mensen op de wereld die het liefst een karakter uit een film/serie willen zijn, om welke reden dan ook. b.v. dat ze zelfverzekerder over willen komen naar anderen, of dat ze zichzelf niet mooi/aantrekkelijk vinden.

Je moet wel na gaan dat alles in een film/serie mooier word gemaakt dan het werkelijk is.

Reputatie 2
Badge

Hoii!
Dit is zeker niet gek. Sterker nog, ik heb het zelf ook wel vaker! Soms wil ik niets liever dan een bepaald personage worden, of in ieder geval iets van een personage overnemen, omdat die persoon zo sterk overkomt. Vele andere mensen hebben dit ook.

Wat je vooral niet moet vergeten is, hoe sterk of mooi een personage er ook uitziet, jij zelf minstens net zo sterk en mooi bent. Misschien niet op dezelfde manier als het personage, maar dan op een andere manier die bij jou past. En je moet jezelf vooral niet aanpassen, want dat zou echt zonde zijn!

Dus: het is heel normaal om soms een bepaald personage te willen zijn, maar vergeet niet dat je vooral jezelf moet blijven!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Ik snap het wel, ik heb heartstopper ook gelezen en gekeken en na de eerste keer dat ik de eerste volumes had gelezen had ik daar ook zin in

Reageer