Skip to main content
Vraag

is het raar dat ik alleen sport bhs draag

• May 9, 2025
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy is het raar dat ik eigenlijk alleen maar sport bhs draag. Ik heb cupmaat C maar daardoor vind ik mn borsten te groot als ik een normale bh draag. Ben ik de enige die alleen sport bhs draagt of doen meer mensen dit?

2 reacties

• May 10, 2025

Hallo Lenthe2008,
Het is niet per se raar dat je alleen maar sportbh's draagt. Je moet zelf weten wat voor bh's je draagt. Ikzelf draag trouwens ook vaak sportbeha's (ongeveer 80% van de tijd denk ik).

Groetjes!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Heyy ​@Lenthe2008, helemaal niet raar! Veel mensen dragen liever sport-bh’s, ook als ze niet aan het sporten zijn. Zeker als je je comfortabeler voelt in een sport-bh dan in een gewone bh, is dat gewoon een persoonlijke keuze, geen gekke. Je bent zeker niet de enige! Sport-bh’s geven vaak meer steun, bedekken meer en drukken de borsten soms wat platter, wat voor sommige mensen juist prettig voelt, vooral als je je cupmaat wat groot vindt.

Uiteindelijk gaat het erom wat jij fijn vindt zitten. Er zijn geen regels voor wat je "moet" dragen. Dus als sport-bh’s jou helpen om je goed te voelen in je lichaam, dan is dat helemaal prima 💪🙂

xx liefs Wolf 🐺