Skip to main content

Als ik stijf ben gaat mijn voorhuid niet naar achter, is dit raar?

Hoi @Ikbenanoniem- 

Nee, dat is niet raar.

Ik had dat een jaar terug ook.

Mijn ouders zeiden dat ik dat altijd moest doen en dat dat 'oefenen' heette 😂

M'n tip is om je voorhuid naar voren en achteren te halen als je aan het douchen bent.

Aan het begin zal het een beetje pijn doen.

Je zaakje schoon houden is ook slim.

Succes ermee.

Liefs @NoahLovesYou 


ik had dat vroeger ook wel een beetje. Nu werkt alles goed. 

ik heb tips: 

  • in een warm bad gaan zitten en velletje achteruit doen, elke dag n stukje meer. Kan ook door hem elke dag een tijdje in een glas goe warm water te steken en dan dus velletje spelletje. 
  • naar de huisarts (als je er toch moet zijn voor iets anders) die kan een soort zalf met hormonen geven die je vel wat oprekt zeg maar. Kdenk nie dat je die zelf ergens kan bestellen.. 
  • als het echt heel erg is moet je toch naar de dokter - als t super erg is ja dan besnijden vrees ik

maar wrom hebben ze dat lang geleden niet bij de school dokter controle gemerkt? 

 


ik had dat vroeger ook wel een beetje. Nu werkt alles goed. 

ik heb tips: 

  • in een warm bad gaan zitten en velletje achteruit doen, elke dag n stukje meer. Kan ook door hem elke dag een tijdje in een glas goe warm water te steken en dan dus velletje spelletje. 
  • naar de huisarts (als je er toch moet zijn voor iets anders) die kan een soort zalf met hormonen geven die je vel wat oprekt zeg maar. Kdenk nie dat je die zelf ergens kan bestellen.. 
  • als het echt heel erg is moet je toch naar de dokter - als t super erg is ja dan besnijden vrees ik

maar wrom hebben ze dat lang geleden niet bij de school dokter controle gemerkt? 

 

Hadden we niet denk ik


Reageer