Vraag

is het normaal dat mijn huid krimpt door clearasil?

  • 12 January 2021
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Ik gebruik nu 4 dagen clearasil tegen acne, het werkt prima alleen krimpt mijn huid daarvan en dat is een irritant gevoel, maar is dat normaal? Moet ik me zorgen maken? Of wat moet ik doen?

 


1 reactie

Hee Yodv3,

Het lijkt me niet prettig en normaal als je huid daarvan gaat krimpen. Ik kende het zelf niet en heb er ook geen verstand van. Ik heb even op internet gezocht, maar er was niet heel veel te vinden over Clearisil.

Als het goed is zit er een bijsluiter bij. Daarop staat hoe je het product moet gebruiken en wat de eventuele bijwerkingen zijn.  Misschien staat daar wel iets tussen over je huid. 

Op deze site wordt wat meer uitgelegd over welke producten erin zitten en wat voor irritaties/bijwerkingen vaak voorkomen: Clearasil: als je dit weet, kies je een andere behandeling voor acne (naturesbestcosmetics.nl) Wat ik op deze site las is dat veel mensen een droge, geïrriteerde huid krijgen. Dat is waarschijnlijk ook wat jij ervaart en misschien wel voelt alsof je huid krimpt.

Je kunt dit het beste even met je huisarts bespreken, ook al heb je het product niet via de huisarts ontvangen. De huisarts heeft hier meer verstand van en kan je ook aanraden wat het beste is om te doen. Of even met de apotheek overleggen, die weten hier ook meer vanaf.

Groetjes,

Simply Me

Reageer