Skip to main content
Vraag

is het erg om op jouw 13e nog luiers dragen

• May 25, 2025
  • 11 reacties
  • 384 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hii ik ben een jongen van 13 jaar en ik draag nog steeds luiers thuis en op school maar is dat raar en heb jullie 

misschien nog tips voor mij

11 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • May 25, 2025

Hoi 

Het ligt er aan waarom je ze nog nodig hebt

Ik plas soms nog in bed daarom draag ik ze snachts en meestal  overdag als we lang in de auto moeten zitten 

Dus als je ze echt nodig hebt is het wel normaal 

Maar dat is helaas uit jou bericht niet te halen waarom je ze draagt .

Maar als je incontinent bent weet dat er meer kinderen en ook volwassen zijn die het hebben 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 25, 2025

@NN15000  dankjewel en weet je waarom ik draag omdat ik nog steeds in mijn broek plast poep

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 26, 2025

@NN15000  dankjewel en weet je waarom ik draag omdat ik nog steeds in mijn broek plast poep

Hii vervelend dat het nog steeds gebeurd maar krijg je dan ook weleens een zetpil of dat je temperatuur word gemeten ?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 26, 2025

Erg is het zeker niet.  Maar toch wel uitzonderlijk en heel vervelend voor je.  Ik hoop dat het snel niet langer nodig is.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • May 27, 2025

Dan is het niet raar dat je luiers draagt  maar hopelijk kom je er ooit nog vanaf 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 29, 2025

Je bent nuet de enige, ben 12 en draag ook dag en nacht luiers zoals tena slip, abena en wat andere merk luiers. 

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1

Ben zelf ook 13. Ik wil het heel graag maar ik weet niet hoe. Zit namelijk in jeugdzorg. Vind het jammer dat ik t niet kan.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 15, 2025

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

@Kmenn  Alleen als ik ziek ben word mij temperatuur gemeten. En heb ik iets dan kan het zijn dat ik zetpil krijg maar dat is niet altijd het is bij mij wel dat de zetpil sneller werkt 

• July 15, 2025

Volgens mij is dat niet gezond en moet je der met een arts over praten. 

Als het een medisch probleem is dan ben je vast wel al bij een dokter of psicholoog geweest en weten je ouders er zeker ook van. Ik hoop dat zij je hierbij helpen. 

Of het “normaal” is? Er is niks abnormaal of normaal aan de mensheid 

• July 16, 2025

@Brand13  erg is het niet maar misschien wel een idee om dit met je huisarts te bespreken. En valt de luier op als je je gewone broek aan hebt? En hoe doe je dat bij het omkleden met gym enz.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 16, 2025

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

@Kmenn  Alleen als ik ziek ben word mij temperatuur gemeten. En heb ik iets dan kan het zijn dat ik zetpil krijg maar dat is niet altijd het is bij mij wel dat de zetpil sneller werkt 

O okey