Vraag

is express in je broek plassen normaal (12 jaar)

  • 26 August 2022
  • 9 reacties
  • 1698 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Heyhey, ik plas sus soms nog voor de lol in mijn broek. Het voelt gwn zo fijn en ja. En dan ga ik daarna altijd onder de douche. En dan zeg ik tegen me ouders ja ik was vergeten me onderbroek uit te doen toen ik eronder stapte. Maar is dit raar?


9 reacties

Badge

Ik vindt dit best raar ja 

@kaasjegirl ik snap je helemaal. Ik deed dat vroeger ook. Alleen mijn ouders werden dan altijd boos op mij als ik dat deed. Vinden jou ouder het wel oké als je het zegt of worden ze dan ook boos?

In principe  niet staat hier namelijk veel over op het Forum 

Reputatie 6
Badge +3

@kaasjegirl ik snap je helemaal. Ik deed dat vroeger ook. Alleen mijn ouders werden dan altijd boos op mij als ik dat deed. Vinden jou ouder het wel oké als je het zegt of worden ze dan ook boos?

ze zeggen altijd zo van hoe kan je je onderbroek/broek nou vergeten uit te doen en dan zeg ik ja weet ik ook niet. dus in principe worden ze niet boos

Reputatie 1
Badge +1

Is niet raar hoor doe t zelf ook voelt lekker om die warmte nr beneden te voelen stromen. K plas ook gwn in bed omdat te lui ben om nr wc te gaan.

Reputatie 3
Badge +3

Nee hoor is niet raar ik plas ook vaker in mijn broek of pyjama omdat ik dit lekker vind

Ik doe het ook altijd als ik mij vinger omdat ik het geil vind gewoon een klein beetje in mijn onderbroek plassen echt heerlijk.

Badge

dit is zeker iets om je zorgen over te maken, vooral omdat het gewoon niet hygienisch is. Plas bevat veel bacterien en al helemaal als je je onderbroek niet meteen verschoont kan dit echt schadelijk zijn

Is niet raar ik ben 13 en doe het ook  altijd ik plas altijd kleine beetjes in mijn onderbroek omdat ik dat geil vind en niemand merkt het als je maar een klein beetje plast en kan overal ook stiekem voor tv ik doe dit al sinds ik 10 ben ofzo vind het vooral geil om dan te vingeren.

Reageer