Skip to main content
Vraag

is dit handig? (fetish)

• March 29, 2025
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had dus een tijd geleden mijn been gebroken en arm gebroken na een ongeluk. Ik had operaties enzo en je zou denken wat erg, maar ik vond het eigenlijk best geil. Dit omdat in al heel lang een fetish daarvoor had.  Mijn gips is er nu net 3 dagen af maar ik mis het nu al. Ik zit er nu over na te denken om zelf de spullen voor gips te kopen want dat kan.  Mijn vraag is is dit verstandig en zouden mensen mij serieus nemen als ze mij weer in gips zien. 

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Anoniem629561784, thanks dat je dit zo open deelt! Het is helemaal oké om bijzondere interesses of fetisjen te hebben, zolang het voor jou veilig en prettig is. Het zelf kopen van gips en het dragen ervan is iets wat sommige mensen doen, maar het is wel belangrijk om dat op een veilige manier te doen — bijvoorbeeld geen gips te strak aanbrengen of te lang dragen zonder medische begeleiding.

Of mensen je serieus nemen als je weer in gips loopt, hangt natuurlijk heel erg van de situatie af en van wie je om je heen hebt. Sommige mensen zullen het misschien vreemd vinden, anderen juist niet. Het is vooral belangrijk dat jij je er goed bij voelt en dat het jouw eigen keuze is.

Als je het graag wil proberen, zou ik aanraden om eerst goed te onderzoeken hoe je het veilig kunt doen en misschien met een vertrouwenspersoon erover te praten. Heb je hier al iets over opgezocht? 

xx liefs Wolf 🐺

• August 3, 2025

@Anoniem629561784  ieder zn ding maar als je dat doet hoe haal je dat gips er dan een keer weer af? In het ziekenhuis hebben ze daar speciaal apparatuur voor